Navn på bebis?

Blir det gutt skal han hete caspian og Leonora om det blir jente <3
Jeg har ei som heter Leonora. Får bestandig hyggelige kommentarer av ukjente når jeg sier hva hun heter :) Et nydelig navn!!
 
Jeg har lyst til å oppkalle barna etter besteforeldre el. men besteforeldrene mine har umoderne navn, og kusina til kjæresten har akkurat natt navnet til hans farmor (Alma). Morfaren og farfaren til kjæresten har samme navn som han selv :p
Helge kanskje kunne vært fint. Og oldemor het Ingrid. Det er et veldig fint navn =)
Har også tenkt på Sunniva... Men sliter litt med guttenavn, det er så mange fine, men mange av de fine er så populære for tiden...
(Ja beklager alle detaljene :p )
 
Jeg har mange forslag, men hver gang jeg foreslår noe får jeg et "hehe, nei, tror ikke det du".
Skikkelig irriterende :p haha
Og bare for å ha sagt det; jeg kommer med ganske normale navn :p

Da hadde jeg blitt sur og bedt om å få noen forslag tilbake :p
 
De to vi har ble bestemt hhv 7-8 mnd på vei og 7-8 cm åpning, så når denne blir bestemt får vi se. Ungene har en del meninger....

Jeg kaller ikke ungen Thea fordi lillesøster til jentungens venninne Leah heter det, vi finner et eget navn...
 
Jeg har hatt navn klare så lenge jeg kan huske! Men spørs om jeg får gjennomslag for de fra mannen:)
 
Blir det jente blir det Annie Aileen. Annie er etter min mormor og Aileen etter svigermor. Men blir det gutt har vi ikke peiling :)
 
Thea Aurora hvis det er jente. Og vi har snakka om Tallakh severin hvis det er gutt men må se om jeg får overtalt gubben til å kalle en sønn for Aragon Ilias xD
 
Har virkelig ingen anelse.... :-/ Men har god tid til å finne det ut. ;-) Minste fikk ikke navnet sitt bestemt før det var gått noen uker. :p
 
Jeg syns at Aria er ett veldig fint jentenavn, slik som Leonora. Men blir Kristine først i allfall. Og samboeren nekter for dobbelnavn.. :p
Magefølelsen min trur jeg er gravid med jente, men det er litt pga så sykt mange jenter vi har i familien også. Blir det gutt blir jeg absolutt overrasket, men det blir og kjempe kjekt! :D
 
Back
Topp