Navn på bebis?

frkMina

Forumet er livet
Mailykke <3
VIP
❤Januarlykke 2022❤
Har dere tenkt på noe navn enda? :)
 
Hvis det blir en gutt til så skal han hete Ola Alfred, da blir han oppkalt etter både min morfar og sambo sin morfar :) Og hvis det er ei jente så står vi mellom Cassandra og Tiril, selv om jeg regner med at det blir Cassandra :)
 
Jepp!:) Hvis det blir gutt, så blir det Arne (muligens med et navn til), oppkalt etter min far:) Hvis det blir jente, blir det mest trolig Signe:)
 
Blir det jente blir det Tiril Marie <3 Marie etter min mormor som gikk bort alt for tidlig! :) Tiril var det samboer som kom med, syns det var fint :D

Gutt er vi litt usikker på.. Har snakket om Trym.:)
 
Ingen anelse
 
Om det blir gutt håper jeg å få gjennom Filip:) hvis det blir jente har jeg ingen aning!
 
Det eneste som er sikkert er at det må begynne med m. Så kanskje maja marie, mille marie, mathilde evt med marie om det blir jente og mathias, morten eller martin om det blir gutt. Må diskutere med sambo og, men det blir nok ikke helt enda.
 
Vi har Lukas Aleksander og Aminda Kristin, jeg har veldig lyst på Ludvik eller Lykke Andrea, men kjære er ikke helt enig, det er oppkalte navn:)
 
Ingen anelse, det har vi ikke snakket om.
 
Det tok vi etter at vi fikk vite kjønn sist. Så gjør nok det nå også. Men likte ideen lengre opp her med Tiril Marie. Dattera vår er oppkalt etter sin døde tante på farssiden og min mormor heter Marie. Så tenkte på å ha Marie med noe hvis det blir jente.
 
Ingen aning!
Med jentungen hadde me navnet klart i uke 26, endelig innsåg mannen at "mitt" navn va fint :p
Med guttungen så hadde me ikkje navnet klart før han va 9 daga gammal :p

Såe....blir vel et par måna gammal denne då, før navnet e på plass :D
 
Ingen aning!
Med jentungen hadde me navnet klart i uke 26, endelig innsåg mannen at "mitt" navn va fint :p
Med guttungen så hadde me ikkje navnet klart før han va 9 daga gammal :p

Såe....blir vel et par måna gammal denne då, før navnet e på plass :D
Hehe, det er ikke så ille da:) Noen jeg kjenner fikk advarsel om at barnet ville få tildelt navn om de ikke klarte å finne på noe. En nabogutt fikk nytt navn som ettåring, fordi foreldrene ombestemte seg. Den er litt drøy, syns jeg.
 
Hehe, det er ikke så ille da:) Noen jeg kjenner fikk advarsel om at barnet ville få tildelt navn om de ikke klarte å finne på noe. En nabogutt fikk nytt navn som ettåring, fordi foreldrene ombestemte seg. Den er litt drøy, syns jeg.

Oi den er litt drøy ja! :O Stakkars unge, må jo ha blitt forvirret :(
 
Vi har ikke bestemt oss for navn, men vi er begge enige i hvilken "type" navn vi liker. Vi er begge glade i enkle, korte, norske navn og ingen mellomnavn. Vi kunne også tenkt oss et navn som kan uttales ok på engelsk også.

Jeg har noen favoritter, men vil vite kjønnet før jeg tar helt av i navnejungelen. Er fortsatt lenge igjen! ;)
 
Back
Topp