Navn på bebis?

Blir det ei jente blir det nok Tiril, kommende storesøster skulle egentlig hete det (mannen sitt valg), men da jeg ble igangsatt sa jeg litt på tull at dersom hun ikke ble født før om 4 dager (som var Hannah sin navnedag - mitt valg) skulle hun hete Hannah, og Hannah ble det :) Hun hadde god tid;-)

Blir det en gutt liker jeg Aron, Samuel, Josva og Caleb og Tobias, evt. Alfred (blir da litt oppkalt etter morfar). Liker godt bibelske navn:) Må bare få mannen med på et av mine valg! ;-) Han liker norrøne/norsk navn, noe som jeg ikke er like gira på...
 
Jeg synes Anneli/Hanneli er så fine jentenavn. Eller Iben, Ebba, Tiril....? Mye rosa navn, guttenavnene har vi brukt opp :p Bortsett fra Jesper...men vi har allerede en Jonathan...:)
 
Jeg bestemte meg for et guttenavn for over 10år siden og holder ved deg enda, Marcus Andre❤️ men jente navn er jeg mer usikker på, men tenker på navn som Jessica,Rebecca og Sofia :) må nesten få vite hvilket kjønn det er først :)
 
Spør meg igjen om 7 mnd ;) Vi må nok få møte den lille for å se hvem det er... Vi hadde navnet klart da kommende storesøster ble født, men da hun kom ut så vi at hun ikke kunne hete det vi hadde bestemt oss for. Hehe...
 
Ja,jeg har mange forslag, men sambo er vanskelig å overbevise;) Vi har heldigvis god tid;)
 
Jeg har mange forslag, men hver gang jeg foreslår noe får jeg et "hehe, nei, tror ikke det du".
Skikkelig irriterende :p haha
Og bare for å ha sagt det; jeg kommer med ganske normale navn :p
 
Har gitt det opp... Sist gang hadde jeg lange lister med både gutte- og jentenavn, og sambo sa blankt nei til alt! Uten å komme med egne forslag selvfølgelig... Hun ble tre dager gammel før hun i det hele tatt fikk navn, og da var det jeg som tok en avgjørelse! Har ikke spurt en gang nå :p
 
Har gitt det opp... Sist gang hadde jeg lange lister med både gutte- og jentenavn, og sambo sa blankt nei til alt! Uten å komme med egne forslag selvfølgelig... Hun ble tre dager gammel før hun i det hele tatt fikk navn, og da var det jeg som tok en avgjørelse! Har ikke spurt en gang nå :p

Det er kjedelig når det blir sånn :p
 
Vi har ikke pratet sammen om navn enda, men jeg har jo selvfølgelig noen tanker ;-) Dersom det blir jente så håper jeg å få bruke Lina, og hvis det blir gutt, så håper jeg på en Sivert, evt Olav eller Ludvik :)
 
Guttenavn har vi klart, men jentenavn er vi svært uenige om.. han liker ikke navnet jeg har drømt om de siste ti årene. Drittmann ;) både guttenavn og jentenavn blir oppkalling.
 
har et par guttenavn på lista mi, men samboeren er ikke enig i alle. vi skal også ha dobbelt navn, det har de andre barna våre. så det kan bli litt vanskelig :)
 
Vi har en Gutt som heter Ian Leander og en jente som heter Ida Evelina så nu med nr.3 kan det bli spennende å se hvordan navn det blir. Men føler det må være 2 navn denne gangen også med 3 bokstaver i første navn:)
 
Jeg har jentenavn og guttenavn klare men kjæresten liker ikke guttenavnene så kommer til å måtte inngå ett kompromiss Xd
 
Liker guttenavnene Milas, Theo, Caspian og Lias. Synes det er vanskeligere med jentenavn, men liker Milie, Mille, Sophie..

Blir spennende å se hva man ender opp med å velge:)
 
Kan vell forsovit nevne de navnene jeg har tenkt. Jente: Thea Aurora, Leah Isabelle eller Linnea Angelica. Jeg tok kjæresten er enig om at det blir Thea Aurora. Guttenavn: Aragon Ilias(typen liker ikke aragon) ett alternativ til det er Tallakh Ilias. Jeg liker også navnene Aslak, Emrik og Oliver :)
 
Hvis jente har jeg tenkt på Elsie (etter min engelske oldemor) og har vurdert Amandine som mellomnavn, siden jeg har bodd i Frankrike og syns det var fint. Bare litt drøyt at det er noen poteter som heter Amandine, hehe. Så vi får se. Tipper det er gutt, men ikke tenkt på guttenavn enda. Føler det er så lenge til fødselen så vi har god tid :)
 
Back
Topp