Navlepiercing

Noen fler som har navlepiercing og tenkt noe på om denne må tas ut eller ikke? Har hørt tidligere at noen velger å ta den ut, så den ikke vokser ut når magen blir større.
Tror ikke jeg kommer til å ta ut min med mindre den plager meg, eller blir vond..

Jeg måtte ta ut min i går kveld, da begynte det å bli veldig ubehagelig og nesten litt vindt å ha den der.

Tror den til slutt vil gå ut av seg selv :-) og det resulterer i et arr. Ville tatt den ut og heller tatt ny etter svangerskapet :-)

12 Mars 2015 <3

Tror jeg ville tatt den ut hvis jeg ser at det er fare for at den vokser ut, men hittil ser den helt normal ut, tross magen :)

Jeg tok ut min med engang jeg,
I håp om at det skulle gro så det ikke skulle sprekke. Men det har ikke grodd og ikke sprekt ! Men det har vokst oppover Hehe så tror ikke det er noe behagelig å ha smykke inni der, ikke pent heller når det er så høyt over. ImageUploadedByBV Forum1412633517.433753.jpg

I håp om at det skulle gro så det ikke skulle sprekke. Men det har ikke grodd og ikke sprekt ! Men det har vokst oppover Hehe så tror ikke det er noe behagelig å ha smykke inni der, ikke pent heller når det er så høyt over. Vis vedlegget 81821
Så fin babymage du har! :) Jeg tror ikke det er noen kjangs for at min kommer til å gro heller, har hatt den i så mange år. Men jeg kan skjønne at det ikke kommer til å se så pent ut med smykket i etterhvert :P Magen min har ikke blitt så stor enda, i og med at jeg er førtegangs. Så jeg venter litt til med å ta den ut :)

Tro meg. Den gror ikke igjen ila svangerskapet ☺ jeg måtte ta den ut med nr 1. Pga hormon forandringer ble jeg sår d er hele tiden. Jeg la på meg masse så tok den ikke i igjen. Men etter enda en graviditet og ca 6 år etter så kunne jeg lett tatt et smykke inn np! Har hullet enda ;-)

Jeg fikk beskjed av de på sykehuset om at jeg ikke fikk lov å ha min der under fødsel.. så jeg tok ut min ca halvveis i forrige svangerskap.. men det hadde jo ikke grodd ell noe så jeg satte den inn en stund etter fødsel.. tar den nok ut etterhvert denne gangen og. :)

Tok min ut ca halvveis sist og skal gjøre det nå også. Ingen stygge arr etter den og den grodde heller ikke, så var bare å sette pircingen i etter fødsel :)

Tok min ut sist. Den var grodd når jeg prøvde å sette i piercingen igjen. Var ute i 3-4 mnd ca. Helt tett og har ikke satt den i igjen. Ville tatt den ut var jeg deg :)

Last edited:
I håp om at det skulle gro så det ikke skulle sprekke. Men det har ikke grodd og ikke sprekt ! Men det har vokst oppover Hehe så tror ikke det er noe behagelig å ha smykke inni der, ikke pent heller når det er så høyt over. Vis vedlegget 81821
Oi! Så morsomt at hele hullet flyttet på seg :o jeg har også hatt hull ca der, men da var jeg 16 år og tok hull hos frisør med pistol. Haha, kjempelurt! Ble utrolig skjevt og høyt oppe, så dro til piercingstudio uka etter og gjorde det på skikkelig. Hadde den bare en måned da, for pillemenneske som jeg er så fikk jeg jo infeksjon med en gang, og den infeksjonen ga seg aldri...

Jeg hadde da jeg var gravid med førstemann. Tok vel ut min når jeg var ca 22 uker på vei.. har ikke satt den inn igjen i ettertid, men så så heller ikke magen ut etterpå som den gjorde før jeg ble gravid heller (les: +15kg etc.)

Ja, skåla vist være sånn myk så man kan bruke den frem til fødsel.. Nei, har ikke fått den i posten enda, kommer til å ta den i bruk å prøve ihvertfall :)

Back
Topp