Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg måtte ta ut min i går kveld, da begynte det å bli veldig ubehagelig og nesten litt vindt å ha den der.
Så fin babymage du har!Jeg tok ut min med engang jeg,
I håp om at det skulle gro så det ikke skulle sprekke. Men det har ikke grodd og ikke sprekt ! Men det har vokst oppover Hehe så tror ikke det er noe behagelig å ha smykke inni der, ikke pent heller når det er så høyt over. Vis vedlegget 81821
Kul mage !!Jeg tok ut min med engang jeg,
I håp om at det skulle gro så det ikke skulle sprekke. Men det har ikke grodd og ikke sprekt ! Men det har vokst oppover Hehe så tror ikke det er noe behagelig å ha smykke inni der, ikke pent heller når det er så høyt over. Vis vedlegget 81821
Oi! Så morsomt at hele hullet flyttet på segJeg tok ut min med engang jeg,
Sånn med fleksibel/myk stang?Jeg har kjøpt piercing for gravide på ebay!![]()
Du får si ifra hvordan du likte den når du tar den i bruk da, lurer på om jeg skal kjøpe ogsåJa, skåla vist være sånn myk så man kan bruke den frem til fødsel.. Nei, har ikke fått den i posten enda, kommer til å ta den i bruk å prøve ihvertfall![]()