lille nuppa
Gift med forumet
ORIGINAL: sniker85tipper spørsmålet kommer til å bli så enkelt som: har du sett en mann bo der
Så om man ikke har noe så skjule da.. så skal man la alle trampe inn?
ORIGINAL: Dalarama
ORIGINAL: sniker85
Har hørt de kan komme ja. Men når jeg faktisk er opptatt så begynner de å true med politi.
Men kan de snakke med naboene mine? Synes det var veldig drøyt. [&:] Skjønner ikke hvordan noen av dere synes det er okei at NAV snakker med naboer, som jeg aldri snakker med en gang.
Synes bare det var så rart. Jeg og barnefar hadde kun en one night stand, kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har snakket med han. Han dro til hjemmelandet da jeg ble gravid (ryktene sier han har kone og barn der). Har prøvd å fått tak i han pga informasjon, men er umulig når ingen vet hvor han er.
Plutselig skal dette rippes opp i..
så om de gjør det ?? har du noe å skjule ?
bedre å bli hvitvaska da.. mener nå jeg da....
og jeg er glad nav tar sånne besøk. for vi som er alenemødre bli satt til veggen hos
nav pga de som snylter..
jeg måtte ha med meg mamma for at de idet heletatt skulle tro på meg og behandle meg
med respekt..
og at de skal ta en barnetannbørste for å være farens ? høres rart ut..
vi har sikkert 7 tannbørster i skåla her....
og om det er kunn den dressen di fant, kan jeg ikke skjønne at de skal tro det
bor noen barnefar der. bruker han kunn de klærne da el?? jaja...
Hadde jeg hatt noe å sjule hadde jeg vel ikke laget denne tråden.
Jeg synes det er helt sykt at mine fremmede naboer (nå vet ikke jeg hvor mange av dem) skal få besøk av NAV som skal spørre de spm om meg og mitt forhold til mannen jeg har barn med.
Kanskje du synes det er ok, men jeg og sikkert mange andre ville reagert på dette.
ferdig med saken[;)]
tviler på at de kommer til å spørre om detaljer liksom