Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker fra april. Bor i Oslo og det tok bare 4 dager fra jeg sendte inn søknaden til den ble behandlet. Godkjent og elektronisk og jeg la med inntektsskjemaet selv.Ah jeg bor vel i verste fylket for tida på behandlingen. Oslo
![]()
Har nok litt å si hvilken bydel man bor i også! Noen er raskere og har mindre pågang enn andreSniker fra april. Bor i Oslo og det tok bare 4 dager fra jeg sendte inn søknaden til den ble behandlet. Godkjent og elektronisk og jeg la med inntektsskjemaet selv.
Sist ( i fjor ) brukte NAV 9(!!!) uker på å behandle søknaden minNoen som har fått svar om foreldrepenger? Er så spent! Jeg sendte inn papirene nettopp, uke 30dem sier det kan ta opp til 6 uker behandlingstid! :-o
Sniker fra april. Bor i Oslo og det tok bare 4 dager fra jeg sendte inn søknaden til den ble behandlet. Godkjent og elektronisk og jeg la med inntektsskjemaet selv.
Sist ( i fjor ) brukte NAV 9(!!!) uker på å behandle søknaden minenda det var over maks behandlingstid. Når jeg til slutt ringte for 100 gang, og sa at nå har jeg faktisk ikke penger til mat engang - og har ikke noe annet valg enn å komme og få sosialhjelp, DA ble den ferdig behandlet og penger inn på 3 dager
![]()
Vil tro de har de opplysningene de trenger da ja. Er jo de som lønner deg allerede.Har noen peiling på følgende: Jeg ble jo sykemeldt og mistet jobben fra 1 nov. Jeg er fortsatt sykemeldt og det er derfor nav som har vært min arbeidsgiver siden 1 nov. Da trenger vel ikke jeg å styre med å ordne noe inntektsopplysninger eller? Å mine arbeidsforhold de siste 10 mnd kom opp automatisk, men ikke i forhold til inntekten da men. Så jeg sendte kun terminbekreftelse som eneste vedlegg.. Er dette riktig tror dere?
Hææ? Trodde max behandlingstid var 8 uker uansett jegAltså.... 12 uker behandlingstid??hvordan får de til det? Vis vedlegget 168795 ikke at jeg tror det tar 12 uker da.
Tydeligvis ikkeHææ? Trodde max behandlingstid var 8 uker uansett jeg![]()
Haha, noen som kanskje bør revurdere mattekunnskapene sine der jaTydeligvis ikkevittig med 12 uker når man tidligst kan søke 10 uker før perm starter (med tanke på at man må ha terminbekreftelse fra uke 27
).
Har noen peiling på følgende: Jeg ble jo sykemeldt og mistet jobben fra 1 nov. Jeg er fortsatt sykemeldt og det er derfor nav som har vært min arbeidsgiver siden 1 nov. Da trenger vel ikke jeg å styre med å ordne noe inntektsopplysninger eller? Å mine arbeidsforhold de siste 10 mnd kom opp automatisk, men ikke i forhold til inntekten da men. Så jeg sendte kun terminbekreftelse som eneste vedlegg.. Er dette riktig tror dere?
Høres riktig ut. Men du kan jo ta en tlf til nav sånn for sikkerhetsskyld kanskje?
![]()
Rimelig ille med tre uker behandlingstid på dagpenger ogsåAltså.... 12 uker behandlingstid??hvordan får de til det? Vis vedlegget 168795 ikke at jeg tror det tar 12 uker da.
JeppRimelig ille med tre uker behandlingstid på dagpenger ogsåDe trenger jo folk gjerne litt kvikt.
Ja, har heldigvis sluppet unna det.Jeppglad jeg ikke har vært avhengig av penger fra nav enda. Sånn forutenom sykepenger, men de får jeg jo rett fra arbeidsgiver uansett.
Vil tro de har de opplysningene de trenger da ja. Er jo de som lønner deg allerede.
Høres riktig ut. Men du kan jo ta en tlf til nav sånn for sikkerhetsskyld kanskje?
![]()