Juniblomst
Forelsket i forumet
Jeg må også komme i gang med dette nå! Tenker mye på det, men får aldri begynt![]()
Er et tiltak, men syns sidene til nav var ganske ryddige nå i forhold til forrige gang (3 år siden), så slapp å lete så mye etter skjemaer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg må også komme i gang med dette nå! Tenker mye på det, men får aldri begynt![]()
Prøvde å se etter det, og det stod ikke noe spesiell tid. :-Jaja. Kan skrive ut skjemaene i påsken, så får vi ta de andre papirene etter detSjekk på nav.no hvor lang tid fylket ditt bruker på behandlingen![]()
Prøvde å se etter det, og det stod ikke noe spesiell tid. :-Jaja. Kan skrive ut skjemaene i påsken, så får vi ta de andre papirene etter det![]()
HordalandKan jeg spørre hvilket fylke du hører til?
Hordaland![]()
ok. fant ikke dette jegI følge nav sine sider er det "kun" 6 uker behandlingstid i Hordaland på foreldrepenger. Her er det 8vet ikke om det stemmer 100% altså
![]()
ok. fant ikke dette jegsende det i midten av april da
![]()
Jeg sendte det for 8 dager siden og fikk innvilget allerede i dag![]()
Pappan sender inn 6-8 uker før din del er overMen pappaen trenger vel ikke å sende inn søknad så fort? siden han ikke skal ha permisjon før til neste år![]()
Takk. Vi tenke først at vi måtte sende det inn ilag.Pappan sender inn 6-8 uker før din del er over![]()
Neida, bare pass på å få det inn før din lønnede permisjon er sluttTakk. Vi tenke først at vi måtte sende det inn ilag.Hadde blitt litt i tidligste laget. hehe.
Noen som har fått svar om foreldrepenger? Er så spent! Jeg sendte inn papirene nettopp, uke 30dem sier det kan ta opp til 6 uker behandlingstid! :-o
Jeg fikk svar etter 8 dager![]()
Wow! Der gikk forthåper jeg også får svar fort etter påske! Er jo ikke lenge til permisjonen starter nå
![]()
Nei, det går sååå fort nå! Deilig!![]()
Buskerud![]()
Ah jeg bor vel i verste fylket for tida på behandlingen. Oslo
![]()