Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh! Det var lurt! Lille her sparker av seg dyna ganske ofte nemlig...Nattdrakt med føtter, og dyne på, men jeg bruker ett helsepledd over dyna som jeg stapper under madrassen på hver sideså hun ikke sparker av dyna
![]()
Her soves det både i ull og bomullspysj, m føtter eller med sokker.. Sover enda i neste første del av natta, har til nylig hatt pledd og dyne, men nå gått over til pose og dyne![]()
Har bare 8-10 grader på soverommet så blir ikke for varmt.. når han våkner for mat første gang ender han opp sammen med meg i senga, da jeg sovner før han nesten har fått kobla seg på puppen![]()
Vi tør ikke ha det kaldere enn 18 grader vi ettersom det er det som blir anbefalt overalt.
Men når de ligger ute i vogna så her de inneklær på seg, så ytterklæt og ligger gjerne inni en vognpose med ett teppe over der igjen. Også vogntrekkey over der igjen, å kalesj.Da jeg fikk eldstemann fikk jeg anbefalt ikke mindre enn mellom 15-18 grader de første mnd...var nokk litt mer forsiktig med første og også første tia på minstemann, men her virker det til at han trives med litt kjølig temp.. blir fort tett i nesa om det blir mye varmere.. tenker også at det ikke kan være farlig når noen sover ute i vogn når det kryper under 0 grader, og samtidig anbefalt å sove ute i vogn på dagtid
Samtidig hadde jeg nokk ikke hatt det så kaldt om han lå på eget rom.. nå ligger han jo rett ved i bedsidecrib![]()
Men når de ligger ute i vogna så her de inneklær på seg, så ytterklæt og ligger gjerne inni en vognpose med ett teppe over der igjen. Også vogntrekkey over der igjen, å kalesj.
Når man sover inne har de jo bare pysjen på, dyne og ett helseteppe evt. Og de har jo ingenting på ørene...
Jod d gjør d sikkertJa, ser den
Mn tenker at så lenge han ikke er kald noen steder forutnom nesa så må d vell gå greitnå ligger han også godt nedi "redet" så blir jo varmt rundt ørene åsså☺
![]()
15g er jo ikke så mye under 18Vi har det kaldt på soverommet, det har vi hatt siden hun var født. Nå som det er sprengkulde ute har vi på varmeovnen slik at det ikke blir under 15 grader. Hun er aldri kald på hodet/ørene, og har bestandig sovet godt om natten.
Jod d gjør d sikkertjeg følger rådene ang å minske faren for krybbedød. Og der anbefaler de jo at temp på soverommet skal være ca 18g
Man lærer så lenge man lever sier deAkkurat det var jeg ikke klar over, med for lav temp i forhold til krybbedød..:/
Skal forsøke å holde tempen nærmere 15 fra nå da... mn enda jeg har lukka både vindu og ventil på rommet for ei uke siden, og uten ovn på rommet å den sprengkulda som et ute nå er det vanskelig... får heller ha døra oppe på dagtid å evt sette inn ei vifte når jeg legger meg![]()