Jeg bestilte fravitalampen etter tips på siden her og den kom superfort! Tok under en uke (Oslo). Virker veldig bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg eeeeelsker Fravitaen min. Bruker den hver natt. Digger at den kan flyttes rundt, gir perfekt lys, hvor enkel den er å skru både av og på.Har nettopp bestilt Fravita jeg også - den lyspæren jeg kjøpte ble altfor lys
Eneste jeg merker plager meg litt med fravitaen er at den er litt vanskelig å dimme. Det skjer så raskt at enten slår den seg helt av eller så går den til sterkeste styrke. Flere som opplever dette? Ellers er den veldig grei, min gutt liker å ha litt lys når han sover så jeg har den stort sett påslått og så ligger jeg den oppi sengen hans.Jeg eeeeelsker Fravitaen min. Bruker den hver natt. Digger at den kan flyttes rundt, gir perfekt lys, hvor enkel den er å skru både av og på.
Ja, kan se den. Jeg bruker foreløbig ikke dimmer-funksjonen, så har ikke bitt meg merke i det.Eneste jeg merker plager meg litt med fravitaen er at den er litt vanskelig å dimme. Det skjer så raskt at enten slår den seg helt av eller så går den til sterkeste styrke. Flere som opplever dette? Ellers er den veldig grei, min gutt liker å ha litt lys når han sover så jeg har den stort sett påslått og så ligger jeg den oppi sengen hans.
Det blir faktisk dyrere å bestille fra Babylys Jeg betalte totalt 335 kr når jeg bestilte fra Fravita, mens det blir 480 hvis jeg kjøper den via Babylys. De må ha god fortjeneste på denVil tipse om at nettsiden www.babylys.no selger Fravita-lampen. Da slipper dere å fortolle den ;-)
Måtte du ikke betale moms og fortolling? Blir vel fort 6-700 totalt da?
Nei, ingen toll. Jeg forstår at det er inkludert i prisen.Måtte du ikke betale moms og fortolling? Blir vel fort 6-700 totalt da?