Nattlys til amming

Jeg bestilte fravitalampen etter tips på siden her og den kom superfort! Tok under en uke (Oslo). Virker veldig bra!
 
Jeg eeeeelsker Fravitaen min. Bruker den hver natt. Digger at den kan flyttes rundt, gir perfekt lys, hvor enkel den er å skru både av og på.
Eneste jeg merker plager meg litt med fravitaen er at den er litt vanskelig å dimme. Det skjer så raskt at enten slår den seg helt av eller så går den til sterkeste styrke. Flere som opplever dette? Ellers er den veldig grei, min gutt liker å ha litt lys når han sover så jeg har den stort sett påslått og så ligger jeg den oppi sengen hans.
 
Eneste jeg merker plager meg litt med fravitaen er at den er litt vanskelig å dimme. Det skjer så raskt at enten slår den seg helt av eller så går den til sterkeste styrke. Flere som opplever dette? Ellers er den veldig grei, min gutt liker å ha litt lys når han sover så jeg har den stort sett påslått og så ligger jeg den oppi sengen hans.
Ja, kan se den. Jeg bruker foreløbig ikke dimmer-funksjonen, så har ikke bitt meg merke i det.
 
Vil tipse om at nettsiden www.babylys.no selger Fravita-lampen. Da slipper dere å fortolle den ;-)
Det blir faktisk dyrere å bestille fra Babylys :rolleyes: Jeg betalte totalt 335 kr når jeg bestilte fra Fravita, mens det blir 480 hvis jeg kjøper den via Babylys. De må ha god fortjeneste på den ;)
 
Det var merkelig. I følge siden til Fravita må man betale tollavgift ut fra hva jeg kan se:
"For international orders, shipping fees are exclusive of duties and taxes. These charges are levied by the country you are shipping to, and payment is necessary to release your order from customs on arrival. If the customs charges are not paid COD (cash on delivery), the order will be returned back to Fravita. "

Ser ut til at dere har vært heldige og at ikke pakkene ble momsbelagt i tollen :) Et vennepar fikk regning på moms og da ble lyset ganske mye dyrere :O

Uansett hvor det er kjøpt fra, vi er også superfornøyd med Fravita-lyset vårt :-D
 
Har ikke måttet betale toll for Fravita lampen. Den kostet det som kom opp på nettsiden.
 
Legger til en oppdatering på å bestille Fravita fra utlandet i 2024 (etter tollgrensa ble fjernet).
Jeg betalte 70kr i avgifter til posten. Pakken ble sendt rett til postkassen min og betalte gjennom posten-appen. Tok 12 dager fra bestilling til levering.

Veldig fornøyd med lampen! Så på den sist baby og bestillte ikke fordi jeg var redd for tollen, men fant ikke en god erstatning og bestemte meg for å gå for det denne gangen!
 
Back
Topp