A
Ardadine
Guest
Jeg gikk for en Fravita. Likte at den bare snus på hodet når du trenger lys.Den har jeg vurdert![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg gikk for en Fravita. Likte at den bare snus på hodet når du trenger lys.Den har jeg vurdert![]()
Har du funnet en norsk nettbutikk/fysisk butikk som selger denne? Eller hva kom prisen på sånn totalt inkl toll og sånt? Den har poppa opp som annonse på Facebook så mange ganger og jeg syns den ser så fin ut.Jeg har kjøpt Fravita lampe. Litt dyr, men synes den virker veldig grei. Vet jo ikke om det var verdt det tho, kunne sikkert kjøpt på IKEA også, menmen. Den har et veldig behagelig lys i det minste og er enkel å bruke.
Prisen du ser er totalen. Jeg betalte ikke noe mer enn hva som var oppgitt da jeg bestilte herifra https://fravita.com/products/fravita-nightlightHar du funnet en norsk nettbutikk/fysisk butikk som selger denne? Eller hva kom prisen på sånn totalt inkl toll og sånt? Den har poppa opp som annonse på Facebook så mange ganger og jeg syns den ser så fin ut.
Jeg har også denne og den er helt topp! Føler batteriet har holdt veldig lenge. Har den foreløpig på badet slik at jeg slipper skru på lyset hver gang jeg skal på do. Digg at den er trådløs og bare må snues for å skru på.Prisen du ser er totalen. Jeg betalte ikke noe mer enn hva som var oppgitt da jeg bestilte herifra https://fravita.com/products/fravita-nightlight
Har du funnet en norsk nettbutikk/fysisk butikk som selger denne? Eller hva kom prisen på sånn totalt inkl toll og sånt? Den har poppa opp som annonse på Facebook så mange ganger og jeg syns den ser så fin ut.
Siterer det Ardadine sier, prisen som kom opp på nettsiden var det jeg betalte. Enkel og grei bestilling, mener å huske det ikke tok så veldig lang tid før den kom heller (men jeg bor i by(Bergen), så har vel litt å si hvor du bor hvor raskt ting kommer i posten).Prisen du ser er totalen. Jeg betalte ikke noe mer enn hva som var oppgitt da jeg bestilte herifra https://fravita.com/products/fravita-nightlight
Stoler på dere og har bestilt fra fravita![]()
Betalte noe sånt i frakt ja!Betalte du noe i frakt? Står 120kr når jeg ser på det..
Jeg har kjøpt Fravita lampe. Litt dyr, men synes den virker veldig grei. Vet jo ikke om det var verdt det tho, kunne sikkert kjøpt på IKEA også, menmen. Den har et veldig behagelig lys i det minste og er enkel å bruke.
Ja, jeg har brukt den noen ganger for å teste den ut! Den er veldig enkel å bruke, du kan dimme lyset opp og ned, den er oppladbar og holder lenge etter lading før du trenger lade på nytt. Også er den jo faktisk litt pen og diskré hvis man bryr seg om såntHei!
Har fortsatt ikke fått kjøpt meg nattlys og nå er det så mange restriksjoner rundt omkring at jeg må bestille fra nettet.
Har du fått testet ut denne selv om baby ikke har kommet? Tror du at den vil være god til nattamming og stell på natten?
Ja, jeg har brukt den noen ganger for å teste den ut! Den er veldig enkel å bruke, du kan dimme lyset opp og ned, den er oppladbar og holder lenge etter lading før du trenger lade på nytt. Også er den jo faktisk litt pen og diskré hvis man bryr seg om såntLyset er veldig behagelig, og skal egne seg helt fint til amming og stell vil jeg tro. Den har ikke en ekstremt stor radius med lys, altså den vil ikke lyse opp et helt rom om det er det du ønsker, så det kommer jo an på hvor mye lys man trenger/ønsker.
Det holder den absolutt tilTakk for svarJeg trenger kun lys rundt baby og bryst + at jeg kan se dersom jeg må skifte på han på natten (da holder det med området der jeg skifter). Skal se på den en gang til (liker designet). Vi har en lampe over sengen mannen mener vi kan bytte lyspære på, så får ta en titt på det også.. Hvor lang tid tok det fra du bestilte til du fikk den?
Jeg har ikke prøvd den til sitt bruk enda, men har testet den og er veldig fornøydTakk for svarJeg trenger kun lys rundt baby og bryst + at jeg kan se dersom jeg må skifte på han på natten (da holder det med området der jeg skifter). Skal se på den en gang til (liker designet). Vi har en lampe over sengen mannen mener vi kan bytte lyspære på, så får ta en titt på det også.. Hvor lang tid tok det fra du bestilte til du fikk den?
Det holder den absolutt tilLyset er dempet og behagelig, men likevel nok. Vi har også hver sin lampe over sengen, men den er jo mye skarpere. Det tok overraskende kort tid før den kom, 1 uke kanskje? Nå bor jeg sentralt (i Bergen), så det har nok litt å si for leveringstiden vil jeg tro?
Jeg har ikke prøvd den til sitt bruk enda, men har testet den og er veldig fornøydJeg bor i en liten by i nordland og det tok bare mellom 1 og 2 uker!
Det skal absolutt gå bra!Da skal jeg ta en titt på den og så rekker jeg å få den til termin som er 18.feb![]()
Jeg har kjøpt Fravita lampe. Litt dyr, men synes den virker veldig grei. Vet jo ikke om det var verdt det tho, kunne sikkert kjøpt på IKEA også, menmen. Den har et veldig behagelig lys i det minste og er enkel å bruke.
Tror det var via reklame på Facebook, men om du bare googler Fravita så skal du komme til nettsiden. Den må bestilles på nett.Hei.
Hvor fikk du tak i denne? Har vært på leit![]()