Nattlys til amming

Dråpeblomst

Elsker forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Hei :)

Har dere noen gode tips til nattlys for amming om natten? Jeg husker ikke hva jeg gjorde de andre gangene, for nå er jo det mange år siden. Jeg trenger noe lys for å se om natten, men nattbordslampen blir for sterk. Telefonen blir fort litt dum å bruke, så jeg ser for meg noe som enkelt kan trykkes på eller stå fast i stikkontakten.

Tar gjerne imot gode tips til nattlys som tillater at man ser brystet og babyen, men som ikke vil være såpass sterkt at det vil vekke baby eller meg mer enn det må.

Takk for alle innspill :)
 
Jeg hadde en liten led-lampe til frøkna som jeg bare trykket på. Men den slo seg av så fort. Hun fikk etter hvert en miffy-lampe, og den ble stående på, på den svakeste innstillingen, i et hjørne på gulvet på rommet vårt så lenge hun nattammet. Det fungerte godt. Ga akkurat passe lys. Måtte tåle at den var på hele natta da, men jeg kan sove med sola i fjeset :p
 
Jeg har kjøpt Fravita lampe. Litt dyr, men synes den virker veldig grei. Vet jo ikke om det var verdt det tho, kunne sikkert kjøpt på IKEA også, menmen. Den har et veldig behagelig lys i det minste og er enkel å bruke.
 
Supert med alle tips, tusen takk! :)

Jeg vil ikke bruke for mye på lampen/lyset, men hadde jo vært fint om babyen kan bruke den på rommet sitt når han skal sove på eget rom.
 
Hørt flere anbefaler denne! Så den går vi for :)
 

Vedlegg

  • 0147DD94-3752-419D-9529-F77C67690CB9.png
    0147DD94-3752-419D-9529-F77C67690CB9.png
    48,8 KB · Visninger: 152
På jakt etter et nattlys som vi kan ha på badet ved bleieskift på natta. Hadde lape utenfor døra sist, men det går ikke nå. Kan ikke lyse så sterkt da badet er ganske lite.
 
Jeg har kjøpt Fravita lampe. Litt dyr, men synes den virker veldig grei. Vet jo ikke om det var verdt det tho, kunne sikkert kjøpt på IKEA også, menmen. Den har et veldig behagelig lys i det minste og er enkel å bruke.
Den har jeg vurdert :)
 
Back
Topp