Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat som hos oss ! Men merker hun sover bedre og lengre i vår seng...W våkner 1-2 ganger ( mest 2). Jeg ammer begge gangene. Legger seg rundt 19, våkner ca 00 og igjen 05. Noen ganger våkner han mellom 2-3 og igjen 5-6. Har hatt han i sengen vår på hotellet og vugget han litt i armene+ amming når han har våknet . Da Jar han sovet til 06.30-0730skal jeg gjøre hjemme også istedenfor vuggen. Har blitt en time senere med mat og søvn på ferie.
Hurra, hurra, hurra![]()
i natt våknet ikke William før 0415 for mat ! Sovnet igjen, våknet 6 fikk litt mer mat og sov til 0800!! Jeg har hatt den beste natten siden han ble født . Om det er ny seng eller tilfeldighet er ikke godt å si!
![]()
Hurra, hurra, hurra![]()
i natt våknet ikke William før 0415 for mat ! Sovnet igjen, våknet 6 fikk litt mer mat og sov til 0800!! Jeg har hatt den beste natten siden han ble født . Om det er ny seng eller tilfeldighet er ikke godt å si!
![]()
JaaWao!!!så braaaa
Han fikk pupp og lå på armen min til han sovnet, deretter la jeg han i sengen sinHelt sant det, å han sovnet uten vugging igår?