Natten

M våknet en time senere altså ca 19, gulpet et par ganger og sovnet ikke før 21.00 ... Hmmm varmt og lyst !!
 
Til tross for (eller på grunn av?) to lurer i går på til sammen 6! Timer har minsten sovet 19:30- 05:30 i natt uten pupp! Våknet bare for smokken rundt midnatt. :D
Verre med hu mor som aldri kommer seg i seng, så når han våknet var jeg så desorientert at jeg gikk rett på veggen ved siden av sengen hans. :p nesemos! Det bråka så fælt at gubben spratt opp av sengen! Haha!

* okt08 og jan13 <3 *
 
Her og sovna hun kl 18, bare en liten dupp! Så sov hun fra kl 21-0720. Fikk litt mat i 0030 tida, og havna i vår seng for pupp kl 0630. :)


❤25/2-13❤
 
Her hadde han en dupp 18-19 ,kl 20 sovnet han igjen å sov til 4.30 uten å våkne, men da sov han bare en time så våknet han igjen å så romstrerte litt å sovnet igjen, måtte stå opp kl 7.
 
I natt våknet lille kl ett. Vi måtte ha nattgymnastikk i en time for å få ut en liten klump med bæsj før det kom en eksplosjon! Håper ikke det går like lang tid før neste bleie...
 
Her hadde han en dupp 18-19 ,kl 20 sovnet han igjen å sov til 4.30 uten å våkne, men da sov han bare en time så våknet han igjen å så romstrerte litt å sovnet igjen, måtte stå opp kl 7.
Uff da.. Har du prøvd malt? Her våknet w 0330 ( fornøyd med det), men han ville ikke sove igjen. Var våken til 5, sov til 7 og sov. Til 8. Jeg har ikke sovet mye etter 0330. Tordnet og lynet helt vilt i natt !:-/
 
Uff da.. Har du prøvd malt? Her våknet w 0330 ( fornøyd med det), men han ville ikke sove igjen. Var våken til 5, sov til 7 og sov. Til 8. Jeg har ikke sovet mye etter 0330. Tordnet og lynet helt vilt i natt !:-/


Tror ikke det var noe mage styr, var vel bare det at han visste vl ikk om han ville sover, men sovnet til slutt, er egentlig positiv overrasket, bleier å våkne mange ganger før 4.30. Så er egentlig ganske bra
 
Hm, har mi stjålet søvnen til deres kanskje? Sovnet kl 19 to dager på rad nå, og godt er det! :)

*Emma020213*
*på app'n*
 
Uff da.. Har du prøvd malt? Her våknet w 0330 ( fornøyd med det), men han ville ikke sove igjen. Var våken til 5, sov til 7 og sov. Til 8. Jeg har ikke sovet mye etter 0330. Tordnet og lynet helt vilt i natt !:-/
Prøvde malt i grøten i går. Det kom hvertfall ut. Har ventet en uke på bleien. :) prøver igjen et par ganger for å se om det kommer hyppigere. :)
 
I fare for å ødelegge en god trend med å fortelle om den sier jeg likevel: lille har begynt å sove til 07.00! Ære være :) og hopper ofte over tullingen kl 21. Så nå er det ca
18-23
23-01
01-07
Hurra!! :D
 
I fare for å ødelegge en god trend med å fortelle om den sier jeg likevel: lille har begynt å sove til 07.00! Ære være :) og hopper ofte over tullingen kl 21. Så nå er det ca
18-23
23-01
01-07
Hurra!! :D

Ammer du tre ganger på natten da? Inatt gav jeg han mat kl 4 å da sov han til 8:):)
 
I fare for å ødelegge en god trend med å fortelle om den sier jeg likevel: lille har begynt å sove til 07.00! Ære være :) og hopper ofte over tullingen kl 21. Så nå er det ca
18-23
23-01
01-07
Hurra!! :D
Hipp, hipp:) jeg håper det fortsetter sånn for meg også:)
 
Ammer du tre ganger på natten da? Inatt gav jeg han mat kl 4 å da sov han til 8:):)
Neii det er da bare to ganger: 23 og 01 - men i følge hs er ikke kl.23 kvalifisert som natt, så da er det egentlig bare amming en gang om natten.
 
Back
Topp