Natten

Mamma13

Glad i forumet
Hvor ofte er barnet deres våken i løpet av en natt? Hvor ofte ammer / flasker dere i løpet av natten?
 
Siste nettene har han våknet to ganger, men gir bare tutten, har han ikke roet seg da så får han flaske, så er ikke mer enn en flaske på natten i tilfelle. Hvordan er W på natten da?
 
Kommer an på. Ligger hu ivegen seng er det hver halvannen time, i vår seng sover hu natten over :) Når hu våkner ammer jeg til hu sovner igjen :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Her legges hun klokken syv. Hun får pupp før jeg legger meg mellom 23-00. Så sover hun til seks neste morgen før hun får pupp igjen. Så sovner hun og sover til halv ti tiden. :)
 
Lille her blir hysterisk hvis hun ikke får pupp når hun våkner på natta.. Og da mener jeg skikkelig hysterisk, så hvis hun ikke roer seg med vugging med en gang hun våkner ammer jeg henne i søvn. Hun er våken 2-3 ganger iløpet av natta... I natt sov hun fra 3.15-8.40, herlig!!! Måtte se to ganger på klokka for å si det sånn!
 
W våkner 1-2 ganger ( mest 2). Jeg ammer begge gangene. Legger seg rundt 19, våkner ca 00 og igjen 05. Noen ganger våkner han mellom 2-3 og igjen 5-6. Har hatt han i sengen vår på hotellet og vugget han litt i armene+ amming når han har våknet . Da Jar han sovet til 06.30-0730:) skal jeg gjøre hjemme også istedenfor vuggen. Har blitt en time senere med mat og søvn på ferie.
 
W våkner 1-2 ganger ( mest 2). Jeg ammer begge gangene. Legger seg rundt 19, våkner ca 00 og igjen 05. Noen ganger våkner han mellom 2-3 og igjen 5-6. Har hatt han i sengen vår på hotellet og vugget han litt i armene+ amming når han har våknet . Da Jar han sovet til 06.30-0730:) skal jeg gjøre hjemme også istedenfor vuggen. Har blitt en time senere med mat og søvn på ferie.
Akkurat som hos oss ! Men merker hun sover bedre og lengre i vår seng...
 
Jeg er faktisk ikke sikker!! Ammer mini så og si i søvne(samdivdr
 
....fikk litt hjelp med skrivinga her..
Jeg tror vi er våkne sånn 2-3 ganger. Kanskje bare to
 
Vi er vel oppe to tre ganger pr natt for tiden tror jeg... Har ikke alltid klokken med meg, så det er vanskelig å si om det er natt el tidlig morgen :) gleder meg til å komme hjem til eget hus og få ordentlig rutine på ting igjen. Alt sklir jo ut når man er på ferie jo...
 
Ingenting :p
Natt fra ca 19-8:)
 
Varierer. Alt fra 1 til "slutter-å-telle-etter-fem". Sjelden færre enn tre.

* okt08 og jan13 <3 *
 
Blir spennende med den dagen han sover mesteparten av natten;-) skal jammen bli deilig:)jeg ammer vel W nesten litt i meste laget tror jeg ... Kunne nok gitt tutten istedenfor innimellom. Er litt rask med puppen , i natt var den hard og vond.. Prøve 3 t ( regelen i dag, med unntak selvfølgelig).
 
Hurra, hurra, hurra:) :) i natt våknet ikke William før 0415 for mat ! Sovnet igjen, våknet 6 fikk litt mer mat og sov til 0800!! Jeg har hatt den beste natten siden han ble født . Om det er ny seng eller tilfeldighet er ikke godt å si!:)
 
Hurra, hurra, hurra:) :) i natt våknet ikke William før 0415 for mat ! Sovnet igjen, våknet 6 fikk litt mer mat og sov til 0800!! Jeg har hatt den beste natten siden han ble født . Om det er ny seng eller tilfeldighet er ikke godt å si!:)

Så bra :)

*Emma020213*
*på app'n*
 
Helt sant det, å han sovnet uten vugging igår?
Han fikk pupp og lå på armen min til han sovnet, deretter la jeg han i sengen sin:) tok han over til meg kl 06 og ga mat, da lot jeg han ligge sammen med meg i sengen. Syntes det er greit på morgenkvisten. Jeg er for at han skal ligge i egen seng, men må innrømme at det er kos og ha han litt i sengen også:)
 
Uff, meeget spent på hvordan denne kvelden og natten blir! M sovnet nå, 18.00 ! Æææ...! Vi som har hatt så god natt natt-til-i-dag ...!
 
Back
Topp