Navaje

Forelsket i forumet
Er det noen som vet om det er den som kan hindre en graviditet? Jeg har eggløsning på dag 23 som regel. Tar en til to tabeletter på dag en av menstruasjon da det er det eneste som hjelper smertene :)
 
Det er vel et NSAID produkt som ibux så man skal vel egentlig ikke bruke det visst man prøver å bli gravid. Det jeg har lest er at visst man tar ibux i 10dager+ så kan EL bli forskjøvet eller bli forhindret eller noe. Jeg kan bruke en eller to tabletter ibux en eller to dager når mensen kommer siden det er det eneste som hjelper når det er ganske ille, så når man bruker det så kort så tror jeg det ikke betyr noe. Nevnte det for legene på St.Olav og de sa ikke noe om det.
 
Jeg kunne ikke ta nasaids for menssmerter engang. Ble gravid første pp etter at jeg kuttet det helt ut og fikk det ut av systemet
Edit: ser nå at du er gravid. Wiiiii! Kuttet du det helt ut eller?
 
Jeg kunne ikke ta nasaids for menssmerter engang. Ble gravid første pp etter at jeg kuttet det helt ut og fikk det ut av systemet
Edit: ser nå at du er gravid. Wiiiii! Kuttet du det helt ut eller?
Nope, legen mente at så lenge jeg bare tok to så hadde det ikke så mye å si. Vi ble henvist til ivf klinikk, så jeg hadde mista troa på at jeg kunne bli gravid, og vips så var jeg gravid :D
 
Jeg tok myyye sterkere medisiner enn naproxen rundt mens, og det gikk fint. Et par dager i mnd har ikke noe å si på det totale bildet.
 
Back
Topp