Tanntrollet09
Forumet er livet
ORIGINAL: Rimpro
hvordan går det ann å stole på helsesøstre?
Kan ikke telle på begge henda engang hvor mange ganger helsesøstrene rundt om i landet har sakt forsjellig til oss her inne..
"de skal ha 500ml melk i døgnet" "nei, de trenger ikke mer enn 300ml" , " så lenge de drikker vann og spiser bra trenger de ikke melk"..
Bare ett eksempel.. Jeg tar ikke hva helsesøstre sier for god fisk..
Å vis det stemmer det du sier citadel, at de har data på at det er slik, Så syns jeg det er veldig dumt at de ikke ligger tilgjengelig for folk å se..
Jeg tror nemlig greia er en del av ammehysteriet som er i norge.. Om å gjøre å få flest til å amme..
om man blir tjukk og overvektig som eldre, så går det på arv og miljø, å hva man pytter i munnen..
de som har anlegg til å bli feite, må jobbe mer med å holde seg slank, enn de som er født med høy forbrenning... Å det tror jeg ikke har noe med mme eller mm å gjøre.. både jeg og mamma og alle søskene til mamma er blitt ammet.. å hele hørven sliter med en kropp som higer etter flesk..
Altså jeg mener at man skal høre på hs, leger og andre fagfolk, men jeg forstår godt at folk blir i tvil når man først får flere forskjellige beskjeder fra forskjellige hold selv, også leser man her inne at flere her inne har fått andre beskjeder igjen, så ja, hvem skal man høre på?
Ellers synes jeg virkelig denne diskusjonen har gått over stokk og stein her[:-]