Skrev de ikke at vi skulle få en mail innen 7 dager? Da er i tilfelle «siste frist» i morgen [emoji848]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Selv om du er utålmodig er det jo litt ufint å gi meg negativ rating bare fordi jeg har fått hentemailVenter også utålmodig her, skulle gjerne tatt en tur på senteret - men er et lite stykke så fint om jeg kunne hentet og handlet det andre jeg skal ha samtidig.

Selv om du er utålmodig er det jo litt ufint å gi meg negativ rating bare fordi jeg har fått hentemail![]()
Regnet med det ja, så kommentaren min var bare ment som en spøkOps, ikke meningen. Bommer stadig vekk når jeg er på telefonen (men pleier å oppdage detog få endret fort da, merket det visst ikke nå) . Skulle likefint at noen kan begynne å hente. Da får kanskje vi andre epost snart også...
Regnet med det ja, så kommentaren min var bare ment som en spøkhåper du også får mail snart!
Jeg vil også ha mailer i trondheim i helga og hadde passet sååå bra.
Dere som har fått mail, var dere tidlig ute på torsdag med "påmeldingen"?![]()
Jeg meldte meg på på morgenen kl 7. Var tydeligvis den første som hentet, for de klarte ikke får til å registrere det riktigJeg vil også ha mailer i trondheim i helga og hadde passet sååå bra.
Bestilte den samme morgen som den ble tilgjengeligJeg vil også ha mailer i trondheim i helga og hadde passet sååå bra.