Jeg meldte meg på på morgenen kl 7. Var tydeligvis den første som hentet, for de klarte ikke får til å registrere det riktig
Vil du dele bilde med oss?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg meldte meg på på morgenen kl 7. Var tydeligvis den første som hentet, for de klarte ikke får til å registrere det riktig
Ja Var veldig nøytrale klær, litt kjedelig syns jeg siden de har så mye fint på name-it. Men deilig med økologisk bomull.Vil du dele bilde med oss?
Valgte du kjønn da du bestilte da?Ja Var veldig nøytrale klær, litt kjedelig syns jeg siden de har så mye fint på name-it. Men deilig med økologisk bomull.
Personlig ville jeg heller hatt ett plagg til i stedet for kosekluten.
Men for all del, flott med gratis klær
Ja, skrev at jeg ventet jente så hadde kanskje trodd jeg ville få noe litt mer jenteteValgte du kjønn da du bestilte da?
Blir spennende å se etterhvert mtp variasjonene, gjerne legg ut bilde dere andre som henter også
Var nokså nøytralt ja, men alltids et skift du kan ha i stellebagen [emoji6]Ja, skrev at jeg ventet jente så hadde kanskje trodd jeg ville få noe litt mer jentete
Det blir helt sikkert brukt, var fine og myke klær. Bare litt kjedelig ift mye av det andre utvalget de harVar nokså nøytralt ja, men alltids et skift du kan ha i stellebagen [emoji6]
Spent på hva som ligger i min pakke etterhvert - har også valgt til jente [emoji173]
Absolutt enig der, men de vil vel at vi skal komme igjen og kjøpe alt det lekre selv [emoji6]Det blir helt sikkert brukt, var fine og myke klær. Bare litt kjedelig ift mye av det andre utvalget de har
Jeg fikk samme koseklut og bukse, men en annen body.
Vis vedlegget 260737
Ja tror kanskje det var tilfeldig da. Sto masse babypakker stablet bak kassa, og hun ga meg bare en av dem uten å se nærmere på den. Fikk ikke inntrykk av at den var "min".Hadde du valg gutt? [emoji4]
Jeg fikk mail i dag, men ikke i innboks. Har du sjekket søppelposten?Bare jeg som ikke får mail?
Jeg fikk mail i dag, men ikke i innboks. Har du sjekket søppelposten?
Æsj, men kommer vel på mandag, ble jo utrolig stor pågang for de.. Du mottok bekreftelsesmail når du bestilte?Har sjekket der og, null nada[emoji57]
Æsj, men kommer vel på mandag, ble jo utrolig stor pågang for de.. Du mottok bekreftelsesmail når du bestilte?
Da kommer den nok i løpet av de neste dagene[emoji16]