Name it - pakken

Vil du dele bilde med oss?
Ja :) Var veldig nøytrale klær, litt kjedelig syns jeg siden de har så mye fint på name-it. Men deilig med økologisk bomull.
Personlig ville jeg heller hatt ett plagg til i stedet for kosekluten.
Men for all del, flott med gratis klær :)
c04c7101694bf8f50669789469e8a85d.jpg

Ja :) Var veldig nøytrale klær, litt kjedelig syns jeg siden de har så mye fint på name-it. Men deilig med økologisk bomull.
Personlig ville jeg heller hatt ett plagg til i stedet for kosekluten.
Men for all del, flott med gratis klær :)
c04c7101694bf8f50669789469e8a85d.jpg
Valgte du kjønn da du bestilte da? :)
Blir spennende å se etterhvert mtp variasjonene, gjerne legg ut bilde dere andre som henter også :D

Valgte du kjønn da du bestilte da? :)
Blir spennende å se etterhvert mtp variasjonene, gjerne legg ut bilde dere andre som henter også :D
Ja, skrev at jeg ventet jente så hadde kanskje trodd jeg ville få noe litt mer jentete ;)

Ja, skrev at jeg ventet jente så hadde kanskje trodd jeg ville få noe litt mer jentete ;)
Var nokså nøytralt ja, men alltids et skift du kan ha i stellebagen [emoji6]
Spent på hva som ligger i min pakke etterhvert - har også valgt til jente [emoji173]

Var nokså nøytralt ja, men alltids et skift du kan ha i stellebagen [emoji6]
Spent på hva som ligger i min pakke etterhvert - har også valgt til jente [emoji173]
Det blir helt sikkert brukt, var fine og myke klær. Bare litt kjedelig ift mye av det andre utvalget de har ;)

Hadde du valg gutt? [emoji4]
Ja :) tror kanskje det var tilfeldig da. Sto masse babypakker stablet bak kassa, og hun ga meg bare en av dem uten å se nærmere på den. Fikk ikke inntrykk av at den var "min".

Last edited:
Jeg fikk mail i dag, bestilte fredag for en drøy uke siden. Blir spennende å se hva som ligger i min "guttepakke" siden det tydeligvis varierer litt fra butikk til butikk :)

Fikk samme innhold som Lillerose [emoji4]
Men virket som det var nøytralt i alle pakkene for hun bare tok en pakke.. og da jeg spurte så sa hun at det for det meste var nøytrale klær i alle pakkene.. [emoji4]

Back
Topp