Skrev de ikke at vi skulle få en mail innen 7 dager? Da er i tilfelle «siste frist» i morgen [emoji848]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Selv om du er utålmodig er det jo litt ufint å gi meg negativ rating bare fordi jeg har fått hentemailVenter også utålmodig her, skulle gjerne tatt en tur på senteret - men er et lite stykke så fint om jeg kunne hentet og handlet det andre jeg skal ha samtidig.
Selv om du er utålmodig er det jo litt ufint å gi meg negativ rating bare fordi jeg har fått hentemail
Regnet med det ja, så kommentaren min var bare ment som en spøk håper du også får mail snart!Ops, ikke meningen. Bommer stadig vekk når jeg er på telefonen (men pleier å oppdage detog få endret fort da, merket det visst ikke nå) . Skulle like fint at noen kan begynne å hente. Da får kanskje vi andre epost snart også...
Regnet med det ja, så kommentaren min var bare ment som en spøk håper du også får mail snart!
Jeg vil også ha mail er i trondheim i helga og hadde passet sååå bra.
Dere som har fått mail, var dere tidlig ute på torsdag med "påmeldingen"?
Jeg meldte meg på på morgenen kl 7. Var tydeligvis den første som hentet, for de klarte ikke får til å registrere det riktigJeg vil også ha mail er i trondheim i helga og hadde passet sååå bra.
Bestilte den samme morgen som den ble tilgjengeligJeg vil også ha mail er i trondheim i helga og hadde passet sååå bra.