Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser ut som det kun er på babymarkt, og at de er utsolgt for alle farger?
Ååh, jeg delte uten å ha trykket på linken selv! Så teit at de «setter ned» prisen, men egentlig er utsolgt.Ser ut som det kun er på babymarkt, og at de er utsolgt for alle farger?![]()
Jeg også! Pluss at jeg fikk 150kr ekstra av som nytt medlem av kundeklubben deres.Jeg kjøpte det på salg på Jollyroom tidligere i uken. Var ikke akkurat kjempe rabatt, men sparte vell 200kr![]()
Jeg syns den til Najell er litt unødvendig dyr… Vi har bare en kladd i vår, og så et teppe over i tillegg. Har også den minimizeren til Najell, har lagt teppet over denne slik at det blir som et liten babynest oppi derJeg har kjøpt både najell sin og voksi (må ha to pga hjem og hytte), jeg lurer på hva dere fyller babynestet med som gjør det lunere og tryggere for baby å ligge oppi? Bruker dere for eksempel tisselaken/madrassbeskytter fra najell (finnes dette for voksi?) eller kan jeg klippe opp en madrassbeskytter fra kid som jeg tilpasser deretter? Også ser jeg også at man kan kjøpe en snake, men her kan man kanskje bruke et håndkle eller noe annet man surrer inn i et dynetrekk? Eller er det unødvendig? Madrassbeskytter må jeg ha, men iforhold til å gjøre det lunnere og trygt, hva gjør dere da?![]()
Og virker som mange på Facebook kun har brukt kladder, uten at de har fått flekker eller lignende.Takk for svar, den minimazer var ikke dum! Blir nok å kjøpe den + kladderJeg syns den til Najell er litt unødvendig dyr… Vi har bare en kladd i vår, og så et teppe over i tillegg. Har også den minimizeren til Najell, har lagt teppet over denne slik at det blir som et liten babynest oppi derMen vil tro det kan funke like bra å gjøre som du sier ja! (jeg er litt nervøs av meg, så ville valgt noe med et mer pustende stoff i stedet for et håndkle kanskje bare?). Har en AeroSleep madrassebeskytter som jeg har vurdert å klippe til, men føler den er litt for dyr til å gjøre det også
Og virker som mange på Facebook kun har brukt kladder, uten at de har fått flekker eller lignende.
Bruker disse: https://www.farmasiet.no/catalog/stomi-inkontinens-og-kateter/sengebeskyttelse/attends-cover-dri-plus-60x60cm,5000408?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=P - Pmax - Prioritert 2025&gad_source=1&gad_campaignid=17180975425&gbraid=0AAAAADSYjGG5P_Xx4-jarRIGnEgTIGLr4&gclid=CjwKCAjw6NrBBhB6EiwAvnT_rjeuSv1u-R2mpMkxrlLgp3AQVUo3FyfVVXbBRZ1UiyYoPP_X8oqxthoC_-MQAvD_BwE
Bruker samme i vognen under et laken![]()
Lub advarer sterkt mot å fylle opp babyens sovemiljø med stæsj.Jeg har kjøpt både najell sin og voksi (må ha to pga hjem og hytte), jeg lurer på hva dere fyller babynestet med som gjør det lunere og tryggere for baby å ligge oppi? Bruker dere for eksempel tisselaken/madrassbeskytter fra najell (finnes dette for voksi?) eller kan jeg klippe opp en madrassbeskytter fra kid som jeg tilpasser deretter? Også ser jeg også at man kan kjøpe en snake, men her kan man kanskje bruke et håndkle eller noe annet man surrer inn i et dynetrekk? Eller er det unødvendig? Madrassbeskytter må jeg ha, men iforhold til å gjøre det lunnere og trygt, hva gjør dere da?![]()
Ja jeg vetLub advarer sterkt mot å fylle opp babyens sovemiljø med stæsj.
Har kjøpt Voksi sin. Kommer nok ikke til å legge noe ekstra oppi for å gjøre det lunere, det eneste jeg kan vurdere å gjøre er å rulle et helseteppe å legge helt øverst i hodeenden. Eldstemann elsker å knø hodet sitt inn i det og har gjort det siden nyfødt alder. Ender nok opp med å ikke gjøre det, nettopp fordi det er det tryggeste å la væreJeg har kjøpt både najell sin og voksi (må ha to pga hjem og hytte), jeg lurer på hva dere fyller babynestet med som gjør det lunere og tryggere for baby å ligge oppi? Bruker dere for eksempel tisselaken/madrassbeskytter fra najell (finnes dette for voksi?) eller kan jeg klippe opp en madrassbeskytter fra kid som jeg tilpasser deretter? Også ser jeg også at man kan kjøpe en snake, men her kan man kanskje bruke et håndkle eller noe annet man surrer inn i et dynetrekk? Eller er det unødvendig? Madrassbeskytter må jeg ha, men iforhold til å gjøre det lunnere og trygt, hva gjør dere da?![]()
Sniker.Ja jeg vetVar mest for å høre hva folk bruker for å gjøre det lunere rundt baby
Gøy å høre! Jeg tror den kommer til å gjøre ting en god lettere enn om jeg ikke hadde kjøpt denSniker.
Pakket bare et babypledd rundt henne da hun var nyfødt.
Ellers: 100% verdt hver eneste krone. Den reelle kostnaden er ikke så stor mtp hva man får solgt dem igjen for. Brukt MYE både til å frakte baby rundt om i huset, til å bære baby inn på helsestasjonen (vogn må parkeres utenfor), på babysvømming og til å sove i når vi er på besøk. Kan ikke få sagt nok hvor fornøyd vi har vært, hvor mye den har blitt brukt og at jeg hadde ikke villet være uten den.
Vi har versjon 2 som har bærestropp du kan ha over skulderen. Kjempepraktisk i urolige perioder.
Helseteppe er ikke dumt, jeg får se litt an behovet, har kjøpt minimizer og kan godt være den holder mer enn nokHar kjøpt Voksi sin. Kommer nok ikke til å legge noe ekstra oppi for å gjøre det lunere, det eneste jeg kan vurdere å gjøre er å rulle et helseteppe å legge helt øverst i hodeenden. Eldstemann elsker å knø hodet sitt inn i det og har gjort det siden nyfødt alder. Ender nok opp med å ikke gjøre det, nettopp fordi det er det tryggeste å la være
er det noen som har de som kunne ha målt for jeg vet ikke om den vil passe i vognen eller ikke
litt dumt om den er for stor og ikke passer for da er det bortkasta penger for min del.Voksi carry me sin: innsidemål på 65×25 cmHar prøvd å finne lengde mål og bredde mål på både najell sin og voksi sin men finner det ikke noe steder det noen som har de som kunne ha målt for jeg vet ikke om den vil passe i vognen eller ikke
litt dumt om den er for stor og ikke passer for da er det bortkasta penger for min del.