MrsValentine
Forelsket i forumet
Vil være de 3 dagene jeg får. Mtp at det er en storebror her hjemme som krever sitt, vil jeg ha noen rolige dager på barselhotellet før vi reiser hjem.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lå på barsel 3 dager sist og hatet det.. mannen måtte dra hjem og jeg lå på flermannsrom. Var helt medtatt etter fødsel, så det var helt tortur å ikke ha mannen der til å avlaste. Kommer egentlig helt an på fødsel og form denne gang. På en måte er det fint å bli værende på barsel for å finne litt roen. Har en aktiv 3 åring hjemme
Jeg tror jeg er enig her altså.. har ikke født før. Men er mest redd for den biten med flermannsrom og samboer som må hjemEr store sannsynligheter for det på Haukeland så..
Ja, jeg føder også på Haukeland. Syntes det er helt på tryne at de har så få familierom fælt for far også å måtte dra fra familien sin..
De prioriterer førstegangsfødende til familierommene. Det er ingen garanti, men kan være godt å vite at de gjør så godt de kan for at du skal slippe flermannsrom.Jeg har egentlig ingen aning! Har veldig lyst på familierom, men er få av de på KKEr første gang, så tror ikke jeg klarer å vite hva jeg ønsker før jeg er der. Hehe
Mannen får sikkert ikke betalt noe fra arbeidsgiver, så vi har ikke råd til at han er hjemme mer enn et par dager dessverre. Så det er veldig kjedelig.

Uff, hvordan har det fungert i ettertid med blære og urin? Det hørtes ikke noe gøy ut neiHjem så fort som mulig! Med førstemann hadde jeg problemer med blære fordi jm glemte at den bør bære tømt før man skal presse. Så var en feil og ikke noe galt med meg så satser på at det går fint nå. Var der i 5 dager med permanent kateter i 2 døgn, på tomannsrom. Helt grusomt! Mennene til de andre respekterte ikke at jeg ikke ville de plutselig skulle marsjere inn når jeg ble undersøkt/fikk lagt inn engangskateter(hver 3. Time). Helt håpløst.
Vil hjem til mann og 2 åringen min så fort som mulig! Kort vei til sykehuset, legesenter og har ammehjelper å spørre hvis det skulle bli nødvendig. Har veldig god erfaring fra sist så satser på at det går bra