Når tror du babyen kommer?

Sniker!
Fødte i seteleie i desember 22. Startet med vannavgang, så det ble ambulanse pga. navlesnor, så det er ikke gammeldags. Er heller ikke alle som trenger å måle bekken før fødsel☺️ Kun hvis man er førstegangsfødende.
Hvordan visste du at det var problem med navlesnoren?
 
Sniker inn her fra oktobergruopa. Har termin 9.oktober men har fått mine 3 barn i uke 38+3/4. Så jeg tror jeg får septemberbaby. Tipper Ca 26 sept:angelic: kan jo hende kroppen tøver fælt denne gangen da og lar meg gå over:hilarious:
 
Last edited:
Førstegangsfødende, så ingen tidligere fødsler å sammenligne med. Kom visst selv to uker før tiden som første i min søskenflokk, men skjønt at det ikke nødvendigvis vil bli det samme for meg, spesielt siden det er mest vanlig å gå over tiden med første. Den lille har i hvert fall lagt seg med hodet ned, så det er litt betryggende :Heartred Termin 19.09. og bare 1 uke og 1 dag igjen på jobb før permisjonen starter. Håper lillemann holder seg inne en stund til slik at jeg rekker litt permisjon før fødsel:happy090
 
Førstegangsfødende, så ingen tidligere fødsler å sammenligne med. Kom visst selv to uker før tiden som første i min søskenflokk, men skjønt at det ikke nødvendigvis vil bli det samme for meg, spesielt siden det er mest vanlig å gå over tiden med første. Den lille har i hvert fall lagt seg med hodet ned, så det er litt betryggende :Heartred Termin 19.09. og bare 1 uke og 1 dag igjen på jobb før permisjonen starter. Håper lillemann holder seg inne en stund til slik at jeg rekker litt permisjon før fødsel:happy090
Det er visst en viss sammenheng mellom når din egen mor og mannens mor fødte sine barn og når du vil føde dine, så det er ikke sikkert du går over termin :)
 
Tror egentlig lille kommer i midten av september i stedet for slutten. Veldig spent på hva neste vekstkontroll viser
 
Tror han kommer snart likevel. Har mye maserier og vondt. Litt åpning men ingenting som tar seg opp. Kan jo g0 med litt åpning lenge uten at fødsel skjer men kjenner på meg at det ikke er så lenge til:)
 
Gikk to uker på overtid sist så har fått beskjed om at jeg må forvente å gå over denne gangen å, men har på følelsen av at det kommer til å bli August baby :smiley-ashamed004 Så termin 5 September men har på følelsen at det blir på tampen av August en gang, så en liten uke før termin:happy:
Begynner å få det travelt om jeg skal få rett :smiley-ashamed004
 
Første var en uke før. Andre en uke etter. Litt kult om denne kommer på termin
 
Back
Topp