Kanskje jeg også føde da! Liker sånne datoer. Vi giftet oss 10.10.2020 og siste mann ble født 11.11.21Fullmåne den dagen, har også tenkt å føde da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje jeg også føde da! Liker sånne datoer. Vi giftet oss 10.10.2020 og siste mann ble født 11.11.21Fullmåne den dagen, har også tenkt å føde da
Vi hadde første date 9.9, forlovet oss 9.9 og gifta oss 9.9. Og eldste er født 2.1-21 og har trisomi 21… mannen og eldste er født 2. i mnd og jeg og bikkja 16.i måneden… litt lættis om tvillingene bestemmer seg for å komme 2. maiKanskje jeg også føde da! Liker sånne datoer. Vi giftet oss 10.10.2020 og siste mann ble født 11.11.21
Artig med datoerVi hadde første date 9.9, forlovet oss 9.9 og gifta oss 9.9. Og eldste er født 2.1-21 og har trisomi 21… mannen og eldste er født 2. i mnd og jeg og bikkja 16.i måneden… litt lættis om tvillingene bestemmer seg for å komme 2. mai
Dette var nok mer ønsketenkning enn en faktisk spådom... har ny følelse på 8.maiTermin 9.mai. Ble satt i gang før termin sist så aner ikke hvordan kroppen naturlig forholder seg til dette. Men tror og håper han kommer før termin Tipper 3.mai
Ler litt av denne nå da frøkna virkelig lot meg feire hele 17 mai dagen før hun på kvelden fant ut at det var 17 mai som skulle være hennes dag. Og kom ut i kjempefart. Haha.Termin 11 mai her. Har bestilt at hun kommer 1 mai Neida, tror ikke det skjer i grunn. Men kanskje rett før termindato som sin bror, typ 8 mai. Håper bare sååå at jeg ikke går overtid, for jeg er i grunn klar for fødsel fra jeg går ut i perm fra jobben «angsten» er at jeg enda går gravid 17.mai. Det blir sååå nedtur.