Når tipper du lille kommer?

Termin 13 mai. Tipper fødsel starter 28.04 dagen etter konfirmasjon for jenta mi- når jeg kan slappe av etter all stresset :joyful:

Med førstemann måtte jeg settes i gang 8 dager etter termin (lite fostervann, ingen tegn til modning). Han kom dag 10 etter termin.

Forventer at jeg går over denne gangen også. Termin er 8. mai, så kanskje vi får en 17. mai-frøken?

Jeg har magefølelse på 28. april (38+0) :Heartblue

Termin 11 mai her. Har bestilt at hun kommer 1 mai:laughing002 Neida, tror ikke det skjer i grunn. Men kanskje rett før termindato som sin bror, typ 8 mai. Håper bare sååå at jeg ikke går overtid, for jeg er i grunn klar for fødsel fra jeg går ut i perm fra jobben :dance018 :smiley-bounce022 «angsten» er at jeg enda går gravid 17.mai. Det blir sååå nedtur.

Termin 5 mai, men har hatt en følelse at han kommer i slutten av april. Samboer tippern 15 eller 25 april, og jeg har tenkt 22 eller 28! Blir spennende å se, jeg er førstegangs så ender sikkert med å gå over :laughing002

Ul termin er 8., men tror han kommer 12. Det er også menstermin

nå vet jeg igangsettelses dato, og ut i fra det tipper jeg 16 eller 18 april :)

Har termin 7.mai.
Jeg er 99% sikker på at den kommer 19.april. Det er den dagen Ila våren det passer absolutt aller dårligst, og da er jeg like langt på vei som når baby nr2 kom. Så det er jo en risiko for det!
Ellers har jeg alltid hatt en følelse på 25.april, så det er veldig spennende!

Termin 29.5 og tror han holder seg inne til termin :Heartblue Tipper 30.5.

Termin 14.mai. Håper/tror det blir på termin eller noen dager over. Første ble født 10 dager over termin, startet naturlig dagen før.

Har virkelig ingen anelse, Men håper på 24.04.24, fordi det er litt før termin og en kul dato :wacky:

Back
Topp