Når tipper du lille kommer?

AlleGodeTingErFem

Elsker forumet
Novemberbarna 2021
Maisløyfene 2024
Skriv opp termin og når du tipper den lill ankommer. De med planlagt ks får ikke være med :hilarious:

Da jeg hadde termin 1.mai for 12år siden født jeg ikke før 11.mai. Så å være først i rekka er ikke nødvendigvis «best». Jeg måtte de MANGE føde før meg og det hjalp ikke på ventetiden!:sorry:

Jeg har termin 11.mai denne gang og tipper han kommer 1. eller 9.mai:hilarious: Men jeg har blitt satt igang litt før de siste to gangene pga begynnende svangerskapsforgiftning. Så tipper 29.04, har en følelse på den dagen.

Last edited:
Morsom tråd :joyful:

Jeg gikk nesten på maks overtid sist :hilarious: Fødte på samme dag som siste overtidskontroll, og hadde satt opp time til igangsetting. Jeg hadde ikkenoe imot overtiden sist. Hadde hatt et blytungt svangerskap psykisk, og jeg følte meg mye bedre mot slutten og hadde evnen til å nyte mer da. Men jeg blir nok litt mer utålmodig denne gangen, for nå har jeg så mange plager - og må innrømme at jeg savner kroppen min :shy:

Jeg har termin den 22/5, og tipper hun kommer 19/5. Men, forbereder meg på at det blir overtid!

16. eller 17. mai. Har termin 20. Yngste er født 4 dager før termin. Med eldste ble jeg igangsatt 8 dager før termin, men antageligvis hadde fødselen startet av seg selv innen få dager etterpå ut fra hvordan kroppen var. De trengte ikke annet enn å ta vannet så var jeg igang, så slapp heldigvis ballong og masse venting. Syns godt han kan komme en eller annen gang mellom 6 og 12 mai da, men. :hilarious:

Jeg vil helst det skal starte av seg selv sånn som med yngstemann, men jeg slipper noe særlig overtid pga historikk, så kommer han ikke innen termindato blir han "kasta ut". :p

Har termin 6/5. Tipper han kommer 22/4, mest fordi det er bursdagen til kommende bestefar :hilarious: Men med (foreløpig) forliggende morkake og mest sannsynlig sv.dia så tipper jeg at han blir en aprilbaby…

Ble igangsatt med første, som kom 41+2. Var ikke moden i det hele tatt da. Har termin 19/5 og tipper lillebror kommer en uke over termin! 26/5

Har termin 2.mai. Fødte 6 dager før termin med nr.1. Tipper (og håper) jeg føder 24.april. Vil ikke gå på overtid, blir veldig urolig og redd for at noe skal gå galt siste ukene før termin.

Har termin 7/5 og håper egentlig at hen kommer 4/5 siden vi er skikkelig nerd begge to :laughing002
Regner med jeg blir igangsatt da, pga sv.diabetes… så da må jeg vel tippe rundt 27. april da, siden venninna mi har bursdag da og det er Freedom Day i Sør-Afrika :laughing002

Har termin 4/5
Første kom dagen før termin og nr 2 kom 4 dager før termin. Sånn sett tror/håper jeg at jeg ikke går over tiden denne gangen heller :hilarious:

30. april kanskje..? Håper ikke det blir mye før heller, da samboer dro i dag (jobb) og blir borte i 7 uker:happy090 jeg er da 38+3 når han kommer hjem, så alt etter den dagen er OK:laughing002

Termin 6.5, tipper på 20.4 eller 1.5 av en eller annen grunn :hilarious: tidenes nedtur å gå på overtid da :happy090

Termin 9.mai. Ble satt i gang før termin sist så aner ikke hvordan kroppen naturlig forholder seg til dette. Men tror og håper han kommer før termin :Heartblue Tipper 3.mai:joyful:

Termin 4/5. Første kom akkurat en uke før termin og nummer to kom to uker før, så vil kanskje tippe denne også gjør det. Tipper kanskje rundt en uke før, sånn mellom 26-28 april, siden de klarte å regne ganske bra med ultralydtermin. Med nummer to ble jeg satt nesten en uke tilbake og visste det var feil. Blir spennende å se :smiley-bounce022

Jeg har fått beskjed om at jeg blir satt i gang senest uke 38 en gang hvis ikke tvillingene melder sin ankomst før. Me de to tidligere kom begge to på dagen en uke før termin, har derfor en følelse om at disse to også melder sin ankomst før min mulige i gangsettelse. Magefølelsen sier av en eller annen grunn 30.april, som tilsvarer 37+2.

Jeg har hatt en sterk magefølelse på at jeg skal føde 8. mai siden ett år før jeg ble gravid :laughing002 Har termin 10. mai, så det er jo ikke en usannsynlig dato heller! De andre er født noen få dager før termin.

I det siste har jeg begynt å tenke mer på 2. mai, men tror det er mer en ønskedrøm fordi jeg er sliten og lei av å være gravid... :rolleyes:

Begge mine har kommet i uke 39. Nr 1 kom av seg selv 9 dager før termin. Nr 2 kom av seg selv 6 dager før termin.

Denne ganger har jeg termin 5 juni. Men siden det er tvillinger blir jeg satt i gang 1-2 uker før hvis det ikke har startet av seg selv.

Har hatt følelse på at de kommer før hele tiden så vi får se hvor mye. Har en knapp på 15 mai, eller 20 mai så blir spennende å se

Termin 10. mai. Tipper 14. mai. Håper egentlig bare å være ferdig født og hjemme til 17. mai :hilarious:
Har gått overtid med begge mine (9 og 2 dager), så jeg regner med det samme denne gangen også.

Termin 30 mai, men tror ikke lillebror kommer føre 5/6 som er menstermin! Storesøster kom på menstermin, 3 dager over termindato :hilarious:

Tvillinger med termin 21.mai.

Tipper de kommer 27.april (termindatoen for første vi mista), eller 2.mai.

Back
Topp