Når testet dere positivt?

En tråd i 'Mai 2018' startet av Bkno4677882, 30 Aug 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. kevebo Forelsket i forumet Mailykke 2018

Jeg testet positivt på morgenurin dagen før forventet mens [emoji4]

2. lmn86 Forumet er livet Novemberlykke 2018 Oktoberfruene 2018 Assistert-jentene Påskekyllingene 2020

11 dpo, 3+4[emoji173]️

3. Kvakkis Elsker forumet It's gonna be May 2019

11 dpo:)

• Liker Liker x 1
  4. IngeridElisabeth Elsker forumet Julikulene 2020

Hadde ingen tydelige tegn, men fikk det for meg å ta en test. Fikk svaaake svaake streker på ettermiddagsurin 8dpo (aldri fått skyggestreker før), og 9 dpo fikk jeg positiv digital test på morgenurin hvor «Gravid 1-2» lyste mot oss :)

5. Mimmi1 Betatt av forumet Påskekyllingene 2020

Fikk positiv test dagen etter forventet mens ☺

6. FruMarieHøne83 Betatt av forumet

10 dager etter forventet mens [emoji5] Testet 1 og 5 dager etter forventet mens, men disse var negative...

• Liker Liker x 1
    Last edited: 4 Okt 2017
  7. fruvest Elsker forumet Mailykke 2018

Tok test (billig strimmel) 8 dpo som eg trur var negativ.. ny strimmel 12 dpo, trur også den var negativ.. litt usikker om det var ein svak skugge på begge. 14 dpo billig stavtest viste positiv. Tok cb med uke 17 dpo, visste gravid 2-3 [emoji5]

8. Spent.no Forelsket i forumet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Ca 23 dager dpo

9. Spent.no Forelsket i forumet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Hadde gammel test jeg testet meg med før det

10. doublemay Forelsket i forumet

2 dager før mens her

11. Spent.no Forelsket i forumet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Samme som meg

• Liker Liker x 1
  12. FruMarieHøne83 Betatt av forumet

Godt å høre jeg ikke er den eneste :) Skjønte at noe var "off", men turde ikke tro på det [emoji5] hadde ikke troa denne gang - eggløsning har nok vært litt forsinket [emoji173]️

13. Spent.no Forelsket i forumet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Jeg var dårlig en uke før ikm, trøtt og svettet. Fikk to dager med brunlig blødning rundt mens slik som jeg pleier, men selve mens kom aldri. Begynte å få mens murringer, men ingen mens. Googlet litt. Fant ut at jeg skulle ta test. Negativ(billigstrips som var gammel) . Tok eggløsningstest, den var posetiv. Forsinket eggløsning tenkte jeg, men klarte ikke å slippe tanken på at jeg kunne være gravid. Testet posetiv på ny innkjøpt graviditetstest to dager etterpå:) litt glad, litt fortvilet. 150 vinterforet sau og termin midt i lamminga:s og utrolig dårlig form nå og mye sau i skogen ennå, sånn kan det gå:p

14. Askja Blir kjent med forumet

Testet positivt da jeg var ni uker på vei. :gen014

Last edited: 5 Okt 2017
  15. Alma2018 Flørter med forumet Himmelbarn

Heldig :D

Jeg testet positivt 3 dager etter forventet mens. Hadde da hatt 4 dager med de verste menssmerter noen sinne..

16. KaliMa Forelsket i forumet Mailykke 2018

9 pdo, svak strek på kveldsurin (billigstrimmel fra rfsu). Tok test samme dag på morgenurin og da var det ingen strek. 10 dpo tok jeg digital test som viste positiv 1-2 uker :happy:

17. Karolinee93 Betatt av forumet Oktoberskattene 2015

10 dpo på både rfsu, strimmel fra ebay og CBD.

18. morellen Flørter med forumet

Testet med strimmeltest og skimtet en svaak strek 8 dpo, og digital var positiv 11 dpo / 3+4 <3

19. cille83 Elsker forumet Mailykke 2018

Negativ test 8 dpo, positiv test 12 dpo

20. .bfiems Andre møte med forumet

Testet positivt 4 dager før ikm :happy: Både på stav og clearblue digital. Clearbluen tok jeg utpå dagen

Del denne siden