Når testet dere positivt?

11 dpo, 3+4[emoji173]️
 
Hadde ingen tydelige tegn, men fikk det for meg å ta en test. Fikk svaaake svaake streker på ettermiddagsurin 8dpo (aldri fått skyggestreker før), og 9 dpo fikk jeg positiv digital test på morgenurin hvor «Gravid 1-2» lyste mot oss :)
 
Tok test (billig strimmel) 8 dpo som eg trur var negativ.. ny strimmel 12 dpo, trur også den var negativ.. litt usikker om det var ein svak skugge på begge. 14 dpo billig stavtest viste positiv. Tok cb med uke 17 dpo, visste gravid 2-3 [emoji5]
 
Jeg var dårlig en uke før ikm, trøtt og svettet. Fikk to dager med brunlig blødning rundt mens slik som jeg pleier, men selve mens kom aldri. Begynte å få mens murringer, men ingen mens. Googlet litt. Fant ut at jeg skulle ta test. Negativ(billigstrips som var gammel) . Tok eggløsningstest, den var posetiv. Forsinket eggløsning tenkte jeg, men klarte ikke å slippe tanken på at jeg kunne være gravid. Testet posetiv på ny innkjøpt graviditetstest to dager etterpå:) litt glad, litt fortvilet. 150 vinterforet sau og termin midt i lamminga:s og utrolig dårlig form nå og mye sau i skogen ennå, sånn kan det gå:p
 
9 pdo, svak strek på kveldsurin (billigstrimmel fra rfsu). Tok test samme dag på morgenurin og da var det ingen strek. 10 dpo tok jeg digital test som viste positiv 1-2 uker :happy:
 
Testet med strimmeltest og skimtet en svaak strek 8 dpo, og digital var positiv 11 dpo / 3+4 <3
 
Testet positivt 4 dager før ikm :happy: Både på stav og clearblue digital. Clearbluen tok jeg utpå dagen
 
Back
Topp