Når testet dere positivt?

Sielle86

Første møte med forumet
Sniker her inne og håper på å få en positiv test snart. Har flere symptomer men alle tester så langt er negative. Hvilken dag testet dere positivt på?
 
Jeg testet første gang 10 dpo, og den var positiv. Hadde hatt litt symptomer 3-4 dager. Sist jeg ble gravid (endte i sa) hadde jeg også symptomer lenge før ikm, men testet ikke positivt før dagen etter ikm. Trodde ikke helt mine egne øyne da jeg fikk positiv test så tidlig denne gangen. Krysser fingrene for deg! ☺️
 
Fikk en svak svak strek på kvelden 10dpo. Hadde en mistanke, for jeg var veldig trøtt og brakk meg når det kom lukt jeg ikke likte [emoji28]
 
Testen 11 dpo og fikk positiv test, tok ingen tester før dette. [emoji4]

Edit: brukte cb early test. [emoji6]
 
Svakt på 10dpo. 12/13 var den tydelig:)
 
Testet 12 dpo, og fikk en svak positiv på rfsu strips. Testet ikke før dette. 13 dpo fikk jeg en klar strek på clearblue [emoji4]
 
Testet negativt 12 dpo med Boots apotek-test og positivt 15 dpo med Cb-digital (dagen før ikm)
 
8 dpo fikk jeg en svak skygge, og i går, 9dpo fikk jeg gravid 1-2 på digital :D
 
To dager etter ikm [emoji85] derfor tror jeg at jeg er senere enn mens termin! Testet hele uka før ikm, men ikke et spor etter strek, før jeg to dager etter fikk en veldig solid rosa strek!
 
Jeg testet positivt 12 dpo ( 3+3 uker) testa først 8dpo men den var negativ

Hadde ingen tegn på forkant. Men fikk brått kvalme sommikke gikk over dagen før jeg testa.

Hvordan er det med deg?
 
Svak positiv 10 dpo. Mye tydeligere 11 dpo pluss positiv CB digital[emoji4]
 
15 dpo, hadde da testet negativt på 13 dpo (og noen dager før :)).
 
Fikk svak rosa strek 3+5, og gravid 1-2 på digital test dagen etter. Ble litt paranoid av at streken på den første var så svak, pluss at jeg hadde lest at rfsu sine kunne være upålitelige :)
 
Back
Topp