Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres fornuftig utTakk for svar, dere! Da er det kanskje greit å ringe allerede på mandag da, selv om jeg da bare er 4 uker på vei. Så kan timen settes opp når jordmor mener det er greit.
Off, jeg skjønner godt at det er vondt å måtte ringe for å avbestille etter å ha mistet Det høres lurt ut å få hcgen sjekket og tatt ultralyd for å få sett om alt er bra. Er det to ganger du har mistet?Med historikk med exu, sa og ma kommer jeg til å vente med jordmor og legetimen til etter tul i uke 8, syns det er så vondt å måtte avbestille
Men skal be om måling av hcg til uka og om alt er bra da så skal jeg be de henvise meg videre til tul
Nei, mistet 3 ganger, håper virkelig det går denne gangenOff, jeg skjønner godt at det er vondt å måtte ringe for å avbestille etter å ha mistet Det høres lurt ut å få hcgen sjekket og tatt ultralyd for å få sett om alt er bra. Er det to ganger du har mistet?
Krysser alle fingrer jeg har for at det er terminspire du bærer påNei, mistet 3 ganger, håper virkelig det går denne gangen
Takk! Ja vi klaffet faktisk på pp1(!) til tross for at det er CD107@Bailey Har dere endelig klart det? Gratulerer med steget videre ❤
Det skal man si var lang syklus ^^, heier på at den lille er med hele veien til mål ❤Takk! Ja vi klaffet faktisk på pp1(!) til tross for at det er CD107
Takk, det setter jeg pris på ifølge en side jeg fant er det 70 % sannsynlighet for at det går bra , og der synes jeg ikke er sånn veldig høytDet skal man si var lang syklus ^^, heier på at den lille er med hele veien til mål ❤
Sjansene blir bedre med hver dag heldigvis, men aldri risikofrittTakk, det setter jeg pris på ifølge en side jeg fant er det 70 % sannsynlighet for at det går bra , og der synes jeg ikke er sånn veldig høyt