Samme her! Vi kan jo håpe den ikke kommer tilbake heller![]()
Ja det får vi krysse alt vi har for! Synes detter så rart for sist hadde jeg absolutt ingen symptomer Før jeg kjente liv i magen, denne gangen har jeg Vært så heldig å få alt tror jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her! Vi kan jo håpe den ikke kommer tilbake heller![]()
Bank i bordet! Jeg har aldri vært plaget med så mye kvalme i noen av mine svangerskap. Aldri kastet opp. Kan kjenne til litt innimellom på en svak kvalme,men ikke noe som er kjempe plagsomt. Jeg er vel ekstremt heldig![]()
6+6 og følte meg uggen i dag til morgenen for første gang. Håper jeg ikke blir dårligere.
Hva spiser dere for å holde kvalmen i sjakk? Noe sunnt? Eller går det i salt kjeks/potetgull og brus?
Ja det får vi krysse alt vi har for! Synes detter så rart for sist hadde jeg absolutt ingen symptomer Før jeg kjente liv i magen, denne gangen har jeg Vært så heldig å få alt tror jeg![]()
Her startet det veldig for et par dager siden. 6+6.... er uggen hele dagen... men verst om kvelden når jeg skal legge meg å sove..... så er så vanskelig å få sove.... andre som har det sånn?
Samme her jeg kasteropp mer når jeg har tatt vitamintilskudd fra nycopluss.Var kvalm noen dager før positiv test, så kvalm hver morgen/formiddag fra 4+0, har økt fra uke 7. Kastet opp fire ganger. Blir værre og kaster opp når jeg tar Nycoplus gravid vitamintilskudd om morningen.
Bedre å kunne spise enn Ikke å kunne spise da ihvertfallJeg er også mest kvalm på ettermiddag/kveld! I sterk kontrast til sist da jeg ikke kunne spise hele dagen.. nå er jeg bare sulten hele tiden! [emoji23] søvn og en liten matbit så føler jeg meg litt bedre, men det er stort sett bare å sove hele dagen som holder kvalmen unna