Når startet kvalmen hos deg?

Gledeståre

Gift med forumet
Assistert-jentene
Snøfnuggene 2018
Jeg er bare 5 + 2 og i dag startet det! Superæsj!!
I mine 3 andre graviditeter startet det mellom uke 6 og 7, aldri så tidlig som dette!

Jeg har ikke spydd så mye tidligere, men har vært veldig kvalm HELE dagen. Ganske utmattende.

Når startet det hos deg? Hvordan er du kvalm , kaster du opp mye?

Lurer sånn på hvordan dere har det.
 
Jeg har begynt å bli bittelitt kvalm noen minutter på natta, haha :joyful:, ikke stort å skryte av! Begynte vel for ca 3 dager siden, er 8+1 i dag.

I de fem andre svangerskapene (ene endte i ma), så starta kvalmen ca.6+2 og varte til ca 15/16 uker, varierte , kastet opp noen ganger, spesielt om natta og morgenen.
Og det ble holdt i sjakk ved å spise jevnlig og ofte.

Så dette er nytt for meg :) Spennende å se hvordan det går.
 
Jeg er bare 5 + 2 og i dag startet det! Superæsj!!
I mine 3 andre graviditeter startet det mellom uke 6 og 7, aldri så tidlig som dette!

Jeg har ikke spydd så mye tidligere, men har vært veldig kvalm HELE dagen. Ganske utmattende.

Når startet det hos deg? Hvordan er du kvalm , kaster du opp mye?

Lurer sånn på hvordan dere har det.
Starta vel rundt uke 5, ikke sånn at jeg kaster opp mer sånn konstant kvalme:meh: Har kasta opp litt sånn innimellom nå etter uke 6 nå, spesielt de dagene jeg har jobb merker jeg kvalmen mere:meh:
 
Jeg er bare 5 + 2 og i dag startet det! Superæsj!!
I mine 3 andre graviditeter startet det mellom uke 6 og 7, aldri så tidlig som dette!

Jeg har ikke spydd så mye tidligere, men har vært veldig kvalm HELE dagen. Ganske utmattende.

Når startet det hos deg? Hvordan er du kvalm , kaster du opp mye?

Lurer sånn på hvordan dere har det.

Startet 6+1 sist, men kjenner det allerede i dag nå, 5+4! Superæsj er jeg enig i! Kanskje det er et godt tegn for oss begge? [emoji7]
Kaster aldri opp!
 
Bank i bordet! Jeg har aldri vært plaget med så mye kvalme i noen av mine svangerskap. Aldri kastet opp. Kan kjenne til litt innimellom på en svak kvalme,men ikke noe som er kjempe plagsomt. Jeg er vel ekstremt heldig:):)
 
Bank i bordet! Jeg har aldri vært plaget med så mye kvalme i noen av mine svangerskap. Aldri kastet opp. Kan kjenne til litt innimellom på en svak kvalme,men ikke noe som er kjempe plagsomt. Jeg er vel ekstremt heldig:):)

Jeg er 8+0 i morgen, og har kun vært småuggen noen ganger om dagen. Sånn hvis jeg er sulten eller lukter rare ting. Hehe
 
Hos meg meg begynte det rundt uke 5. Nesten konstant kvalme, men ikke noe oppkast enda heldigvis. Men nok kvalme til at jeg ikke har klart å gjøre noe annet enn å ligge på sofaen.
Men på fredag var jeg hos fastlegen og prøvde akupunktur (aldri prøvd før), og etter det har kvalmen nesten vært helt borte[emoji2] dessverre varer virkningen for oftest i maks 3 dager, men der var bare å komme tilbake hvis jeg ville. Kostet ingenting siden det er i forbindelse med svangerskap[emoji4]
 
Jeg er 5+5 i dag og har ikke merket noe til kvalmen. Håper det holder seg sånn!
 
Kom sånn virkelig over natten 5+4. Er konstant kvalm og ikke funnet så mye som hjelper ennå... Kaster opp i ny og ne men ikke hver dag. 7+ 1 i dag:Heartblue
 
Ifra uke 6-8 var jeg uggen om jeg ble sulten. Måtte passe på å spise hele tiden.
Nå er jeg snart 10 uker og føler meg veldig fin i formen.
 
Har kun hatt brekninger en gang i slutten av uke 5 og var ellers ganske konstant uggen i uke 6. Måtte spise jevnt hele tiden selv om ingenting fristet, ble kvalm når jeg var trøtt og sliten. Luktesansen er på topp så det gjør ting mer utfordrende..
Er i dag 7+4 og de tre siste dagene har kvalmen vært så å si helt borte! *bankibordet*:p
 
Begynte i dag for min del, 6+2. Ingen oppkast, men går å kjenner på konstant kvalme spesielt tungt å være sykepleier i en sånn situasjon [emoji23]
 
Har kun hatt brekninger en gang i slutten av uke 5 og var ellers ganske konstant uggen i uke 6. Måtte spise jevnt hele tiden selv om ingenting fristet, ble kvalm når jeg var trøtt og sliten. Luktesansen er på topp så det gjør ting mer utfordrende..
Er i dag 7+4 og de tre siste dagene har kvalmen vært så å si helt borte! *bankibordet*:p

Samme her! Jeg var konstant kvalm fra uke 5, er 7+4 idag jeg også. Og de siste 5dagene har vært de beste på lenge, kun litt kvalm og treig om morningen. Bank i bordet for at vi er ferdig med kvalmen :)
 
Var kvalm noen dager før positiv test, så kvalm hver morgen/formiddag fra 4+0, har økt fra uke 7. Kastet opp fire ganger. Blir værre og kaster opp når jeg tar Nycoplus gravid vitamintilskudd om morningen.
 
Var kvalm noen dager før positiv test, så kvalm hver morgen/formiddag fra 4+0, har økt fra uke 7. Kastet opp fire ganger. Blir værre og kaster opp når jeg tar Nycoplus gravid vitamintilskudd om morningen.
Jeg har begynt å ta vitaminene på kvelden i stedet for sliter med det samme som deg på morgenen.
Så leit at du har blitt så mye verre:oops: slitsomt å gå sånn..:(
 
Jeg har begynt å ta vitaminene på kvelden i stedet for sliter med det samme som deg på morgenen.
Så leit at du har blitt så mye verre:oops: slitsomt å gå sånn..:(
Gjør det samme ;) er ikke så ekstremt kvalm, så går helt fint egentlig. Liker å kjenne kvalmen innimellom, så vet jeg at alt er bra :)
 
Er i dag 7+6 og den siste uka har jeg vært kvalm på og av. Ingen oppkast, håper jeg slipper. I de tidligere svangerskapene var jeg verst mellom uke 7 og 10.
 
Back
Topp