Ca Kl 0630, drar hjemmefra til bhg 0720.
Bruker ca 45 min på stå opp, dusje, kle på meg, sminke meg, kle på frøkna og gi henne mat.
Bruker ca 45 min på stå opp, dusje, kle på meg, sminke meg, kle på frøkna og gi henne mat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg mente bare ungen da. Stod opp 20 min før og gjorde meg selv og mat klart før jeg vekket han.15 minutter er lite jahe he!! Jeg trenger gjerne 45 min. Særlig hvis jeg skal ordne meg selv i tillegg til å følge med på S.
Kommer jo an på hvor langt det er til bhg først og hvor langt det er til jobb? Blir vanskelig å sammenligne da vi har forskjellig reisevei... Hvis jeg skal være på jobb 08, så må jeg ta bussen 0708. Da må jeg være i bhg 0645. Da bør vi kjøre hjemmefra 0630. Og vi bør da ha stått opp 0545 for å ha god tid.
Jeg ville stått opp halv 7 da bare for å ha god tid den første dagen, så ser du hvor lang tid ting tar... Om hun fremdeles sover så kan jo du gjøre deg selv klar først før du evt vekker henne.Ca 5-10 min til barnehagen og ca 5-10 min til jobb fra bhg.
Tenkte vi måtte være ute av døra innen halv 8, men aner ikke hvor lang tid jeg trenger på alt det andre. Nå vet jeg ikke helt om det er frokost i bhg eller ikke, så må finne ut det. Sparer jo en del tid hvis hun ikke skal spise først, hun spiser ekstremt sakte og griser ned alt, så hadde spart tid der.
Ja jeg selv stod opp 5:15 for å rekke å dusje og spise. Matpakke og klær og sånn til o var klart dagen før. Dra hjemmefra 6:15 med 4 unger? Ja da tror jeg du måtte vært oppe enda tidligere...
Å hjelpes! Kjenner jeg føler med deg hvis han får den jobben!Uff, tørr ikke tenke tanken en gang!
Foreløpig har jeg jo muligheten til å sparke mannen utav senga å få han til å hjelpe til før han drar på jobb kl 07:00, men han har søkt seg offshore nå![]()
Uff, tørr ikke tenke tanken en gang!
Foreløpig har jeg jo muligheten til å sparke mannen utav senga å få han til å hjelpe til før han drar på jobb kl 07:00, men han har søkt seg offshore nå![]()
What?!? Jøsses navnKanskje greitt at det er dårlege tider offshore for tida?
![]()
Både ja og nei
Er jo fordeler og ulemper med at han jobber offshore også.
Da blir det to intense uker på meg, men han vil jo være hjemme i 4 uker og da får jeg jo hjelp fra morgen til kveld. Nå begynner han på jobb før meg og jeg blir da den som må gjøre ungene klar og levere de hver dag.
Så den store forskjellen er jo egentlig bare ettermiddagene/kvelden og helgene
Ser den.
Er vel rundt 3500 stk som har/vil få sparken i offshore bransjen no![]()
Bror min er heldig som jobbar innen for vedlikehold (trur eg) på brønnar osv.