Når står dere opp hvis dere skal være på jobb til 8?

• Trådstarter Trådstarter neledam
  • Opprettet Opprettet
Ca Kl 0630, drar hjemmefra til bhg 0720.

Bruker ca 45 min på stå opp, dusje, kle på meg, sminke meg, kle på frøkna og gi henne mat.

Kommer jo an på hvor langt det er til bhg først og hvor langt det er til jobb? Blir vanskelig å sammenligne da vi har forskjellig reisevei... Hvis jeg skal være på jobb 08, så må jeg ta bussen 0708. Da må jeg være i bhg 0645. Da bør vi kjøre hjemmefra 0630. Og vi bør da ha stått opp 0545 for å ha god tid.

Ca 5-10 min til barnehagen og ca 5-10 min til jobb fra bhg.
Tenkte vi måtte være ute av døra innen halv 8, men aner ikke hvor lang tid jeg trenger på alt det andre. Nå vet jeg ikke helt om det er frokost i bhg eller ikke, så må finne ut det. Sparer jo en del tid hvis hun ikke skal spise først, hun spiser ekstremt sakte og griser ned alt, så hadde spart tid der.

Ca 5-10 min til barnehagen og ca 5-10 min til jobb fra bhg.
Tenkte vi måtte være ute av døra innen halv 8, men aner ikke hvor lang tid jeg trenger på alt det andre. Nå vet jeg ikke helt om det er frokost i bhg eller ikke, så må finne ut det. Sparer jo en del tid hvis hun ikke skal spise først, hun spiser ekstremt sakte og griser ned alt, så hadde spart tid der.
Jeg ville stått opp halv 7 da bare for å ha god tid den første dagen, så ser du hvor lang tid ting tar... Om hun fremdeles sover så kan jo du gjøre deg selv klar først før du evt vekker henne.

Her spiser de i bhg kl 8 :-) pleier å gi henne noe enkelt til frokost, en banan eller en yoghurt. Hun har hatt en periode nå hvor hun ikke vil ha verken grøt eller brødskive til frokost.

Aner ikke! Her er vi oppe halv sju og jeg er på jobb til ni, da er mannen med å hjelper til om morgenen. Jeg leverer i bhg

Ja jeg selv stod opp 5:15 for å rekke å dusje og spise. Matpakke og klær og sånn til o var klart dagen før. Dra hjemmefra 6:15 med 4 unger? Ja da tror jeg du måtte vært oppe enda tidligere...

Uff, tørr ikke tenke tanken en gang! :p
Foreløpig har jeg jo muligheten til å sparke mannen utav senga å få han til å hjelpe til før han drar på jobb kl 07:00, men han har søkt seg offshore nå :o

Foreløpig har jeg jo muligheten til å sparke mannen utav senga å få han til å hjelpe til før han drar på jobb kl 07:00, men han har søkt seg offshore nå :o
Å hjelpes! Kjenner jeg føler med deg hvis han får den jobben!

Vi står opp ca 0625, er ute av døra ca 7. Han våkner som regel av seg selv ca samtidig som alarmen min går. Er da i bhg 0705, og rekker jobb med god margin til kl åtte. Har førtifem minutter kjøring nå.

What?!? Jøsses navn :P Kanskje greitt at det er dårlege tider offshore for tida? :P

What?!? Jøsses navn :P Kanskje greitt at det er dårlege tider offshore for tida? :P

Både ja og nei :p
Er jo fordeler og ulemper med at han jobber offshore også.
Da blir det to intense uker på meg, men han vil jo være hjemme i 4 uker og da får jeg jo hjelp fra morgen til kveld. Nå begynner han på jobb før meg og jeg blir da den som må gjøre ungene klar og levere de hver dag.
Så den store forskjellen er jo egentlig bare ettermiddagene/kvelden og helgene

Både ja og nei :p
Er jo fordeler og ulemper med at han jobber offshore også.
Da blir det to intense uker på meg, men han vil jo være hjemme i 4 uker og da får jeg jo hjelp fra morgen til kveld. Nå begynner han på jobb før meg og jeg blir da den som må gjøre ungene klar og levere de hver dag.
Så den store forskjellen er jo egentlig bare ettermiddagene/kvelden og helgene

Ser den.
Er vel rundt 3500 stk som har/vil få sparken i offshore bransjen no :o
Bror min er heldig som jobbar innen for vedlikehold (trur eg) på brønnar osv.

Ser den.
Er vel rundt 3500 stk som har/vil få sparken i offshore bransjen no :o
Bror min er heldig som jobbar innen for vedlikehold (trur eg) på brønnar osv.

Ja det er vel minst så mange som har fått sparken nå..
Er ikke så mange som søker etter folk offshore atm liksom.
Så bra broren din får beholde jobben sin :)
Pappa jobber også offshore, og er fortsatt sikret jobb -heldigvis!

fant ut i dag at fra vekkerklokka ringer tar det akkurat 30 min til vi er ute av døra.

Back
Topp