Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor langt er du på vei nå (med tanke på 3+)?Vis vedlegget 242543 ferdig å teste!!![]()

Mange får den 5+1, men jeg fikk ikke før i dag 5+6Sist tok jeg to samme dag og var ferdig med testingen. Har skjønt at det er normalt å teste flere ganger. Jeg har nå tatt to tester der en var cb digital som viste 2-3. Har en cb digital igjen som jeg tenkte å bruke. Men når kan man da forvente å få 3 +? Vil ikke ta den for tidlig![]()
Da venter jeg littMange får den 5+1, men jeg fikk ikke før i dag 5+6![]()

Angrer meg ihjel på at jeg kjøpte RFSU sine tester for de må det jo være noe galt med...?!
Jeg fikk gravid 1-2 på digital på torsdag og idag har jeg IKM men RFSU testene er kjempesvake. Greit det er en strek der men har ikke sett stigning på de siden jeg begynte å bruke de på tirsdag liksom.. begynner jo nesten å bli litt bekymret
Jeg får negative tester med RFSU sine [emoji23][emoji85] legen og de digitale sier alt er bra. Så de skal jeg aldri bruke mer [emoji849]
Rsfu er kjent for å gi falsk negativ så at di er svake betyr ikke særlig myeAngrer meg ihjel på at jeg kjøpte RFSU sine tester for de må det jo være noe galt med...?!
Jeg fikk gravid 1-2 på digital på torsdag og idag har jeg IKM men RFSU testene er kjempesvake. Greit det er en strek der men har ikke sett stigning på de siden jeg begynte å bruke de på tirsdag liksom.. begynner jo nesten å bli litt bekymret
Rsfu er kjent for å gi falsk negativ så at di er svake betyr ikke særlig mye![]()

Overhode ikkeOps jeg testet på testdag og noen dager før det, hadde ikke tenkt å teste mer. Er det dumt?
Er det vanlig å få bekreftet graviditet hos lege?Overhode ikkeEr den positiv så er du gravid
![]()
Er det vanlig å få bekreftet graviditet hos lege?