Når slutter dere å teste?

Sist tok jeg to samme dag og var ferdig med testingen. Har skjønt at det er normalt å teste flere ganger. Jeg har nå tatt to tester der en var cb digital som viste 2-3. Har en cb digital igjen som jeg tenkte å bruke. Men når kan man da forvente å få 3 +? Vil ikke ta den for tidlig :happy::happy:

Sist tok jeg to samme dag og var ferdig med testingen. Har skjønt at det er normalt å teste flere ganger. Jeg har nå tatt to tester der en var cb digital som viste 2-3. Har en cb digital igjen som jeg tenkte å bruke. Men når kan man da forvente å få 3 +? Vil ikke ta den for tidlig :happy::happy:
Mange får den 5+1, men jeg fikk ikke før i dag 5+6 :-)

Angrer meg ihjel på at jeg kjøpte RFSU sine tester for de må det jo være noe galt med...?!
Jeg fikk gravid 1-2 på digital på torsdag og idag har jeg IKM men RFSU testene er kjempesvake. Greit det er en strek der men har ikke sett stigning på de siden jeg begynte å bruke de på tirsdag liksom.. begynner jo nesten å bli litt bekymret

Angrer meg ihjel på at jeg kjøpte RFSU sine tester for de må det jo være noe galt med...?!
Jeg fikk gravid 1-2 på digital på torsdag og idag har jeg IKM men RFSU testene er kjempesvake. Greit det er en strek der men har ikke sett stigning på de siden jeg begynte å bruke de på tirsdag liksom.. begynner jo nesten å bli litt bekymret

Jeg får negative tester med RFSU sine [emoji23][emoji85] legen og de digitale sier alt er bra. Så de skal jeg aldri bruke mer [emoji849]

Rsfu er kjent for å gi falsk negativ så at di er svake betyr ikke særlig mye :-)

Sluttet ved 3+ på digital son var torsdag, men det frister å ta en strimmel til bare for å se at de to strekene igjen! Like fantastisk hver gang, særlig når vi har ventet såå lenge på det :Heartred:Heartred

Har testet hver dag siden den første positive for 4 dager siden :p tror jeg skal ta en digital til uka og gir meg hvis jeg får 3+ på den :)

Last edited:
Ops jeg testet på testdag og noen dager før det, hadde ikke tenkt å teste mer. Er det dumt?

Er det vanlig å få bekreftet graviditet hos lege?

Ser du har hatt IVF, hvor noen klinikker praktiserer blodprøve for å bekrefte graviditet og noen bruker hjemmetester som bekreftelse. Jeg har hatt mitt forsøk på Riksen, så jeg bekreftet med blodprøve og fikk time til tul hos dem med beskjed om at etter uke 8 så tar fastlege/jordmor over for dem. Kommer heller ikke til å kontakt med legen før etter uke 8 om jeg ikke trenger :)

Tok bare to tester og den første var negativ (testa for tidlig[emoji57]) Slo meg til ro med positiv test. Føler meg uansett uggen nok til å være sikker[emoji23]

Jeg tok test 3 dager på rad. Og blodprøve hos legen igår ift med noe annet - må inn igjen imorgen eller fredag å ta ny blodprøve. Så tenker jeg heller ser om hcg stiger enn å teste fremover [emoji4]

Back
Topp