Når slutter dere å teste?

Jeg har testa bare en gang, jeg. Det var rundt 5+0, og den var tydelig. Har en igjen, som jeg tenker å ta enten i dag eller i morgen, siden jeg har legetime på fredag. Men bortsett fra det tror jeg ikke jeg kommer til å teste mer :)

Hadde egentlig bestemt meg for å slutte å teste etter første positiv test, da jeg kunne se det på testene sist gang at de ble svakere og jeg mistet, ville ikke utsette meg for det denne gangen, men klarte ikke holde meg å testet igjen på mandag. Da var streken tydeligere enn kontrollstreken så slår meg til ro med det [emoji4]

Kommer til å slutte til jeg får en strek som er like sterk som kontroll streken [emoji4]

Jeg tester nok til jeg ikke har flere tester igjen.. Fikk 3+ på digital i dag Har tre strimmeltester igjen. På sist strimmel ble teststreken like sterk som kontrollstreken, så jeg begynner å bli ganske fornøyd. Men jeg vet at jeg ikke klarer å la være å bruke de siste testene ;) Avhengig av to streker!

Jeg har mange strimmeltester igjen, men gidder ikke bruke de opp. Har litt angst for digital siden jeg fikk 1-2 4+3 når jeg hadde hCG som tilsa 2-3. Men hadde vært gøy å se stigningen der og!

Testet to ganger, på samme dag. Skjønner nå det er vanlig å teste mange ganger, så bestilte en clearblue med ukesindikator bare for å ha brukt en sånn og

Tok bare en denne gang og en hos legen. :)

Tok en digital forrige tirsdag, tok denne i går kveld. Ferdig og teste nå. TUL neste torsdag. Tørr ikke komme ordentlig inn her før det [emoji85] så sniker litt i trådene til det.
IMG_1809.JPG

Slutter ikke før jeg får 3+ og like sterk strek som kontrollstreken på strimmeltestene[emoji5]

Vil ha en 3+ på CBD, men satser på å få den på første forsøk så tar den ikke før om et par uker :)

Tok første test 7 dager etter eggløsning, og den var positiv. Så etter den dagen har jeg testet jevnt, men mest for å bekrefte ovenfor meg selv at jeg er gravid Tok en test i dag også, og der kom begge strekene helt likt og like sterkt, så da har jeg bestemt meg for at det var siste test

Vedlegg

• 05177B2F-8E8F-4306-A791-89ED07439C12.jpeg
    05177B2F-8E8F-4306-A791-89ED07439C12.jpeg
    135,6 KB · Visninger: 36
Har alltid pleid å teste for tidlig, så har blitt et par hver gang men har gitt meg etter positiv test. Denne gangen har det blitt 4 strimler og en digital etter positiv test men det er vel mest på grunn av historie med SA/MA.

Sikkert dumt spm, Tok test igår den viste 2-3 tenker å ta ny imorgen, siden den viste 2-3 på mandag som Var, skifter uke egentlig på Torsdag ifølge menstermin..så er ifølge den 5+3...veit det er usikker termindatoer, Men bør ein være bekymret?

Sikkert dumt spm, Tok test igår den viste 2-3 tenker å ta ny imorgen, siden den viste 2-3 på mandag som Var, skifter uke egentlig på Torsdag ifølge menstermin..så er ifølge den 5+3...veit det er usikker termindatoer, Men bør ein være bekymret?
Siden den ikkje viser 3+

Jeg testa ca. annen hver dag etter første positive helt til jeg fikk 3+ på den digitale. Også måtte jeg bare bruke en strimmel til etter enda en uke bare for moro skyld :) Da kom teststreken opp lenge før kontrollstreken, så da fant jeg ut at det fikk holde :D

Jeg testa ca. annen hver dag etter første positive helt til jeg fikk 3+ på den digitale. Også måtte jeg bare bruke en strimmel til etter enda en uke bare for moro skyld :) Da kom teststreken opp lenge før kontrollstreken, så da fant jeg ut at det fikk holde :D
Blir nok sikkert det samme her

Tror jeg er ferdig nå etter å ha fått 3+ :rolleyes:

nei :) jeg var super stressa 5+3, men 5+4 viste den endelig 3+. demonter testen og se om strekene er sterke og vent en dag og to til :) mange får ikke 3+ før de er 6+0 :)

Forrige graviditet (for nesten 9 år siden) tok jeg EN test, og da den viste GRAVID var jeg ferdig. Den gang var jeg ung og uvitende; lite visste jeg om alt jeg kunne bekymret meg for. Denne gangen er det helt annerledes: Vi har prøvd i 5,5 år, og det har kun resultert i en kjemisk + denne graviditeten. Nå vet jeg hvor vanlig det er med SA og MA og alt det der, og jeg er livredd for å oppleve nettopp det, for så å måtte gå 5,5 nye år i møte... Derfor klarte jeg absolutt ikke slå meg til ro etter én positiv test. Jeg måtte ta to med en gang, og en digital en dagen etter (som viste 2-3). I dagene som gikk ble det enda ett par strimler, før jeg tok en ny digital etter en uke, som viste 3+. DA var jeg ferdig. Trodde jeg, helt til jeg fikk en dårlig følelse i går og bare MÅTTE ta en strimmel til for å se om den var sterkere. Det var den; så fort tisset krabbet opp til teststreken var den sterkt positiv, lenge før kontrollstreken ble synlig, så nå må jeg bare slå meg til ro med testinga. HCG stiger i hvertfall, og det er ikke noe mer testene kan fortelle meg nå... Men jeg er fortsatt et nervevrak :nailbiting:

Back
Topp