Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sikkert dumt spm, Tok test igår den viste 2-3 tenker å ta ny imorgen, siden den viste 2-3 på mandag som Var, skifter uke egentlig på Torsdag ifølge menstermin..så er ifølge den 5+3...veit det er usikker termindatoer, Men bør ein være bekymret?er 5+6![]()
Siden den ikkje viser 3+Sikkert dumt spm, Tok test igår den viste 2-3 tenker å ta ny imorgen, siden den viste 2-3 på mandag som Var, skifter uke egentlig på Torsdag ifølge menstermin..så er ifølge den 5+3...veit det er usikker termindatoer, Men bør ein være bekymret?
Blir nok sikkert det samme herJeg testa ca. annen hver dag etter første positive helt til jeg fikk 3+ på den digitale. Også måtte jeg bare bruke en strimmel til etter enda en uke bare for moro skyldDa kom teststreken opp lenge før kontrollstreken, så da fant jeg ut at det fikk holde
![]()
Sikkert dumt spm, Tok test igår den viste 2-3 tenker å ta ny imorgen, siden den viste 2-3 på mandag som Var, skifter uke egentlig på Torsdag ifølge menstermin..så er ifølge den 5+3...veit det er usikker termindatoer, Men bør ein være bekymret?