Når skal du på OUL?

Jeg har fått time til OUL 22. mars, da er jeg 19+0 :happy:
Gleder meg sykt til å se den lille :Heartred
 
Har OUL 15/3. Er da 19+4. Syntes det er litt sent, men det går bra...

// oppdatering. Fikk brev fra Riksen nå. Jordmor må ha hørt feil da hun ringte de, for har time 5/3 istedenfor 15/3 :D Der føles bedre!!!
 
Last edited:
Fikk brev i går. OUL 7. mars! I uke 20 her og (eller 19+2 som jo er 19 uker på vei, så sent, men innafor) Gleder meg! :love017
 
18. mars her! fikk først time 9. april og ringte dem og bare «hallo???? april????» haha så fikk jeg i mars isteden, takk og pris haha! Så regner med man kan ringe hvis man får for sent, funka for meg i hvertfall! Nå ønsker jeg bare at denne lange, kalde, ufyselige januaren skal bli over slik at tiden beveger seg litt fortere :D
 
26. Februar :)
 
Skal egentlig 4.mars. Da er jeg 18+5.

Men vi går til privat oul hos jordmor vi kjenner veldig godt. Da kan det hende det blir litt før :happy:
 
Hadde første svangerskapskontroll i dag så henvisningen blir sendt først nå, men forventer å få en time cirka første uka i mars (uke 18). Blir spennende!
 
Jeg skal 20. mars, og da er jeg 17+1 :)
 
Jeg jobber som dyrlege, så bruker det vi bruker i jobb. Så klarte ikke dy meg Prøvde først mens jeg stod oppreist, da fant jeg ingenting. Men, liggende, da kom lille sprettballen frem:love7
Herlig! :D
 
Back
Topp