Når skal du på OUL?

Ikke før uke 20. Er det sent?
Jordmoren jeg var hos i går, sa at ul pleier å være ca. uke 20. Står jo uke 17-19 på nettet da... Men mange blir jo satt en uke eller flere tilbake på ul, kanskje de tenker at det er større sjanse for å se kjønnet eller noe hvis de tar det i uke 20. Ikke vet jeg :rolleyes:
 
Jeg skal til legen i uke 12/13, og får ikke henvisning til OUL før det. Så jeg vet ikke ennå.
 
Skal på en siste tidlig ul 5 februar :shy:
Og ordinær ultralyd 15 mars :love7
 
Jeg fikk også i uke 20 og synes det er en tanke sent. Får se om de endrer termindatoen på TUL neste uke og hvis det fremdeles er i uke 20 da ringer jeg kanskje og spør. Det vanlige er i uke 17-19. Skal du på TUL?
Skal på privat tul uke 10:)
Forsøkte å bytte dato på oul , da sa de at jeg ikke burde prøve å endre datoen fordi da kunne jeg risikere å få utsatt enda mer??
 
Skal på privat tul uke 10:)
Forsøkte å bytte dato på oul , da sa de at jeg ikke burde prøve å endre datoen fordi da kunne jeg risikere å få utsatt enda mer??
Så rart. Det er jo ikke logisk i det hele tatt... Spør når du er på TUL om de synes det er ok med OUL i uke 20. Kan jo hende det er ok.
 
Så spennende! Har fått time hos fostermedisiner i uke 13, så heldigvis gjør det min ventetid liiiitt kortere.. Selv om de nok ikke kan se kjønn så tidlig. Da er det heldigvis ikke lenge til OUL :) Regner med jeg også får time rundt mars :D
 
Har hatt 3 TUL allerde, uke 8, uke 10 og uke 13 pga mistet 3 ganger tidligere. Men skal på OUL i uke 19, 11 mars.. Føler jeg slapper mer av nå etter å fått så god oppfølgning. Er nå i uke 13.
 
Last edited:
Jeg har ikke fått time til det enda.
Interessant å få vite det.
Jeg var på TUL fredag som var. Da ble jeg satt tilbake fem dager, noe jeg ikke er enig i
Så får se.
Tok ultralyd på megselv igår utenpå magen, fant bebisen som sprelte og så hjertet dunke.
Så jeg vil tippe jeg kommer til å sniktitte et par ganger frem til OUL❤️
 
Jeg har ikke fått time til det enda.
Interessant å få vite det.
Jeg var på TUL fredag som var. Da ble jeg satt tilbake fem dager, noe jeg ikke er enig i
Så får se.
Tok ultralyd på megselv igår utenpå magen, fant bebisen som sprelte og så hjertet dunke.
Så jeg vil tippe jeg kommer til å sniktitte et par ganger frem til OUL❤️
På deg selv, faktisk! Har du eget apparat? Aldri hørt om. Eller jobber du med denslags?
 
Back
Topp