Når skal du på OUL?

Er blitt henvist til OUL - venter spent på brev i postkassa :)
 
Spennende! Var på tul mandag (uke 8) og skal på en tul til i uke 12-13 før del ordinære på sykehuset. Vet ikke når den blir enda!
 
Har fortsatt ikke vært hos hverken lege eller jordmor, men jeg skal ringe i morgen. 10+6 i dag:hilarious:
 
Følges av gyn, virker som han tar alle ultralydene, fått time i mars en gang, 7 tror jeg. Men den er midt mellom to nattevakter, så må endre timen. Har tul 12 februar, regner med å få vite kjønnet da :) Er 9+6 i dag, legen ville ha meg inn for blodprøver osv etter uke 12.
 
Last edited:
Følges av gyn, virker som han tar alle ultralydene, fått time i mars en gang, 7 tror jeg. Men den er midt mellom to nattevakter, så må endre timen. Har tul 12 februar, regner med å få vite skjønnet da :) Er 9+6 i dag, legen ville ha meg inn for blodprøver osv etter uke 12.
Er det privat gyn?
 
Var på svangerskaps kontroll tirsdag, idag kom brevet fra sykehuset med oul datoen :) 8mars ble det her :)
 
Vet ikke ennå... Men var på første time hos jordmor i dag, og hun skulle sende inn bestilling til sykehuset, så venter spent på innkalling! :shy:
 
De kommmende 8 ukene kan ikke gå raskt nok :)
Har ikke fått time enda, men var hos jordmor i går og hun sender henvisning :)
 
Fikk brev i dag at vi har fått time 14 mars:happy: Da er jeg etter mine beregninger 17+3.
 
Back
Topp