Når skal du fortelle, og hvordan? ❤️

Skal nok ha et bilde av 2 bleiepakker. 1 i størrelsen til storesøster på 2år og den andre i størrelse 1 til baby i magen. Så skal jeg sende det rundt for å se hbor mange som tar den.

Vi fortalte det til barna etter ultralyd på torsdag. De ble veldig glade, spesielt de to eldste. Nå snakker de nesten ikke om annet her hjemme. :knegg:
De som vet det nå er barna, mine foreldre og søsken, en kollega og sjefen min. Kommer nok til å si det til flere etter svar på NIPT.

Vi fortalte det til barna etter ultralyd på torsdag. De ble veldig glade, spesielt de to eldste. Nå snakker de nesten ikke om annet her hjemme. :knegg:
De som vet det nå er barna, mine foreldre og søsken, en kollega og sjefen min. Kommer nok til å si det til flere etter svar på NIPT.
Så hyggelig at de gleder seg! Det er stas :love017

Vi fikk en veldig dårlig start, jeg var innlagt på sykehuset 2 dager etter vi fant ut jeg var gravid pga noe annet, og fikk beskjed om spontan abort. Men 2 dager senere var hcg nivåene rast i været som bare det, så svigers og andre i nær familie fikk beskjed om alt som skjedde, og det gikk jo bra til slutt :woot: selv om jeg er redd det skal være noe galt enda....

men, vi kom på det at vi skal male en trebamse i blått og rosa på hver side, vi har kjøpt litt klær, også skal vi spørre om det er mulig at gyn skriver kjønnet på en lapp (hvis de kan se det i uke 14 da) så skal vi levere boksen med lappen inni til svigers, også skal de få åpne konvolutten og vise oss hva kjønnet blir

:love7

Jeg har kjøpt sånne trebjørner man kan «bygge på» med da ett barn til. Så lurte litt på å bruke den til å fortelle ungene det ❤️ så har jeg kjøpt en kjole me storesøster som minste skal få ha på til svigers. Har også noen skrapelodd men vet ikke helt hvordan jeg skal bruk de enda :)

Vedlegg

• IMG_5194.png
    IMG_5194.png
    1,3 MB · Visninger: 25
Vi skal fortelle det til resterende familie i morgen, min mor og svigerforeldre vet det alt, men min far, brødre og svigerinner pluss tante barn får vite det felles da. Har kjøpt ei bok om å bli store søsken som vår datter skal få, med et av ultralyd bildene inn i, så spent på hvordan det blir tatt i mot, og hvor fort resten fanger det opp

Ueeeh:sad010 jeg var på en ekstra kontroll, og han legen jeg var til har vi litt dårlig erfaring med fra før.. svigermor var med på UL fordi samboer var på jobb, og da klarte søren meg legen å zoome inn på området der man ser hva der er!!:sad010 Og der var han ganske lenge! Så jeg måtte skyndte meg å si at vi vil ikke vite kjønn enda, (sagt ifra tidligere men) men allikevel brukte han god tid der nede, og jeg så selvfølgelig hva det er, da jeg har 1 av hvert kjønn fra før:sad010 skulle liksom være en overraskelse siden denne mest sannsynlig er siste for vår del... vi skal enda overraske mormor og besteforeldre, og jeg har ikke sagt det til kjærligheten min enda, men fy søren jeg er skikkelig skuffa over at jeg ikke fikk den overraskelsen...

Ueeeh:sad010 jeg var på en ekstra kontroll, og han legen jeg var til har vi litt dårlig erfaring med fra før.. svigermor var med på UL fordi samboer var på jobb, og da klarte søren meg legen å zoome inn på området der man ser hva der er!!:sad010 Og der var han ganske lenge! Så jeg måtte skyndte meg å si at vi vil ikke vite kjønn enda, (sagt ifra tidligere men) men allikevel brukte han god tid der nede, og jeg så selvfølgelig hva det er, da jeg har 1 av hvert kjønn fra før:sad010 skulle liksom være en overraskelse siden denne mest sannsynlig er siste for vår del... vi skal enda overraske mormor og besteforeldre, og jeg har ikke sagt det til kjærligheten min enda, men fy søren jeg er skikkelig skuffa over at jeg ikke fikk den overraskelsen...
Åh så kjedelig! :arghh: Skjønner godt du ble skuffet når du hadde planer om å ikke vite. :Heartred

Uff ja, må bare komme meg over det, men det er liksom siste gang:arghh:
Men beklaget han seg ikke engang. Tenker det må jo respekteres. En forsnakkelse er en ting (dumt det og), men å holde på sånn at du kan klare å se det er nesten provoserende.

Men beklaget han seg ikke engang. Tenker det må jo respekteres. En forsnakkelse er en ting (dumt det og), men å holde på sånn at du kan klare å se det er nesten provoserende.
Han har vært ganske ugrei før. Når han sa jeg hadde spontan abort (det var det ikke) så sa han: men det går bra, klappet meg på låret/kneet og bare gikk (2 min konsultasjon) kjæresten min og jeg var så satt ut vi satt bare der med haka i gulvet... og når jeg tok det opp denne gangen så bare begynte han å snakke over meg om andre ting... hvis jeg får han på fødestua så kommer jeg til å skrike at han skal komme seg ut av rommet brenn kvikt :smiley-ashamed004

Han har vært ganske ugrei før. Når han sa jeg hadde spontan abort (det var det ikke) så sa han: men det går bra, klappet meg på låret/kneet og bare gikk (2 min konsultasjon) kjæresten min og jeg var så satt ut vi satt bare der med haka i gulvet... og når jeg tok det opp denne gangen så bare begynte han å snakke over meg om andre ting... hvis jeg får han på fødestua så kommer jeg til å skrike at han skal komme seg ut av rommet brenn kvikt :smiley-ashamed004
Huff, høres ikke hyggelig ut i det hele tatt. La oss håpe du slipper noe mer fra han der.

Back
Topp