Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den var kuuuul! Hvor er den kjøpt?Skal vente til tidlig ultralyd slik som forrige gang Så har jeg kjøpt denne til sønnen min som jeg tar på han når vi møter venner og familie etter TUL
Vis vedlegget 443860
Så søt!Vi har kjøpt den her som storesøster skal få ha på seg rundt omkring i familiebesøk Vet ikke helt når vi deler enda, til nærmeste familie så blir det nok om en uke eller to
Vis vedlegget 443874
Takk! Den er kjøpt her: https://www.boozt.com/no/no/thats-m...MIusn-qeS3iAMVdguiAx0kNzZ-EAQYASABEgKwIvD_BwEDen var kuuuul! Hvor er den kjøpt?
TemuHvor kjøper dere fiiine storesøskenklær? Skal på ultralyd på mandag, og ser alt fint ut vil jeg bestille for å ha det liggende klart. Tror jeg vil ha gensere
HMHvor kjøper dere fiiine storesøskenklær? Skal på ultralyd på mandag, og ser alt fint ut vil jeg bestille for å ha det liggende klart. Tror jeg vil ha gensere
Bestilte akkurat til mamma og pappa. Ble ikke fra etsy men fra en norsk side så en litt billigere versjon. Får de heldigvis i tide så jeg får sendt dem før vi drar og forteller svigers haha! Vanskelig å ikke røpe seg på telefon til mamma da jeg prater om alt til hoSkal gi mamma og pappa bryllupgave, skal enten ordne selv eller bestille fra etsy, "mormors kjøkken" og "morfars kjøkken". De elsker matlaging og det blir deres første barnebarn. Dette er inspirasjonen hvis jeg ordner selv: Etsy Og hvis det blir suksess så blir det samme til min mann sine besteforeldre men bare med "oldemors kjøkken". Ja planene er åpenbart klare haha. Hans foreldre skal vi besøke i oktober så satser på å få til ultralydbilde til dem!
Samme herTemu