Når pakker dere fødebagen?

Oi, her er folk tidelig ute og plankegger. Jeg har tenkt ektremt lite på fødebagen, det er mye annet å tenke på og fokuset er på babyen som skal komme. Det var likevel fint å lese litt om hva folk tenker å ha med, siden jeg selv har tenkt lite på det og fordi jeg skal ha mitt første barn og derfor ikke har pakken en slik bag før. Jeg har bare tenkt på behagelige klær og truser, bok, tannbørste og klær til babyen + at jeg vet jeg sikkert kommer på mer når jeg først begynner. Jeg tipper jeg pakker den ca. fire uker før termin.
 
Jeg har så lyst å begynne å pakke nå, men får vente til midten av juni hvert fall. Samboer blir litt oppgitt at jeg er så tidlig ute med alt, men jeg har alltid vært sånn. Kan pakke kofferten til ferie en måned før vi skal reise :hilarious:
 
Har ikke begynt å tenke på det,men mye av det som er nevnt som behagelige klær, ammeinnlegg etc vil jeg ta med.

Noe av det viktigste kanskje særlig for førstegangsammende er å ha med seg purelan eller annen god salve til såre bryster.
 
Snart ferdig pakket . Stresser litt med det siden prematurfødsel sist. Da måtte mamma og søss pakke for meg å det blir ikke helt det samme altså.
 
Jeg tenker å pakke den om en uke eller to. Er 30+5 nå, så kanskje litt tidlig.. Men greit å ha en bag man kan ta med seg dersom man må inn til observasjon en natt eller to ;-)
 
Jeg har begynt å pakke nå, bare fordi jeg liker å være forberedt ☺️ Er 29+6 i dag
 
Tenker å pakke når jeg er i uke 37 - ish, med mindre jeg får noen indikasjoner for at lille vil ut før den tid :)
 
Back
Topp