Når monterer man bilsetet?

Jeg er 37+2 I dag, og som litt ivrige førstegangs har vi allerede satt basen på plass og bilstolen står i bagasjen. Litt usikker på om det skal bli stående der egentlig, for det står bak passasjersetet og gjør at jeg får litt dårlig plass foran. Det tipper jeg ikke er så behagelig når jeg først skal føde og må kjøre 40 min til sykehuset :hilarious: i verste fall får vi klikke ut basen og bare legge den der på vei til sykehuset.
 
Her er det jeg som monterer og har kontroll på bilstoler, så det ble montert når jeg var noe over 37 uker :) Står i basen for å unngå å måtte drasse det med om det står inne, og unngå at det har mulighet til å bevege seg om det ligger i bagasjerommet :)
 
Monterte det i går når jeg var 37+4 :p Kjæresten har snakket om det i over to uler og trengte visst meg for å fikse det.. jeg trengte mannskraft:sorry: :bag:vekta mi var ikke nok for å klikke det på plass i riktig helling :shifty: Men det er hvertfall på plass!
Min kjære synes det kan bare stå der, så da kan det vell det ;)
 
Vi har funnet ut t vi må ha nytt sete til både lillemor som kommer og eldstemann for å få på plass til alle 3 bak, så bør jo egentlig få kjøpt det snarest mulig :bag: Håper bare jeg ikke føder før vi har det på plass :hilarious:
 
Ble gjort på søndag da jeg var 39+0, så nå tenker jeg vi har det meste klart her til lille kommer:Heartpink
 
Tror nok det ender opp med å bli montert av mannen etter jeg har født, heldigvis er mannen godt kjent med babystolen og basen så det er nok fort gjort☺️
 
Back
Topp