Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da skjønner du problemstillingen, min mann trente også så mye når vi ble sammen. Mye skyldes lange jobbdager, stillesitting, vin, øl, chips og godteri! Etter at vi ble foreldre har det blitt veldig forandret, jeg nevnte senest denne uka at vi må bli sunnere og at jeg vil trene mer. Virker som han er litt demotivert når han når en viss vekt. Kan skjønne det, men det hjelper ikke..Sambo trente styrke 5-6 dager i uka da vi ble sammen. Da jeg måtte kutte ut treningen på slutten av svangerskapet ble det mer eller mindre slutt for ham og. Og det har blitt erstattet av øl og vin hver eneste helg i stedet, samt alt for store porsjoner mat. Han har lagt på seg over 20 kg, og i tillegg mistet det meste av muskler, så det synes ganske godt.
Jeg føler meg kjip når jeg sier det, men jeg tenner ikke like mye på ham nå lengre, når han har sluttet helt å ta vare på seg selv. Man har flere timer etter at babyen er lagt til å trene, 2-3 dager i uka holder i massevis. Vi har tre hunder, men det er bare jeg som går tur med dem. Det er så mange alternativer, men jeg kommer liksom ikke gjennom til ham. Han sier selv at han er misfornøyd med overvekten, men det er tydeligvis en veldig høy dørstokk å gå over for å gjøre noe med det.
Jeg er heller ikke fornøyd med min egen kropp etter svangerskapet, men med bekkenløsning og ryggproblemer er det veldig lite trening jeg får til. Jeg gjør en del hjemmetrening da, og prøver å passe på å gjøre det når han ser på, men det virker ikke som han blir inspirtert.
Vanskelig det her.
Min mann benyttet seg av graviditeten til å spise mye usuntMannen min å, skyller på at han har er sympatigravidMen et jo pga røykeslutt og alt for mye cola og sjokolade og mye sittestulling. Han har gått opp fra 70 til 90 kg, så han er fornøyd med å ha fått litt extra, men trenger ikke mer, så jeg da ifra at han måtte være forsiktig med å spise så usunt pga helse, sa ikke noe om valken, for den er ikke så stor enda.., ehem
Min mann benyttet seg av graviditeten til å spise mye usuntironisk nok datt mine kilo rett av igjen innen noen måneder..