Når i fødselen gjekk vatnet ditt?

Fødsel startet med at vannet gikk første gang. Spent på hvordan det blir denne gang
 
De tok vannet som ett siste forsøk på å få babyen ut vaginalt etter 3 døgn med rier:)
 
Spontan vannavgang to dager før han ble født. Kom aldri rier, så jeg ble satt i gang med drypp.
 
Med første ble vannet tatt 3 timer etter vi kom til sykehus ca
Med andre våkna jeg opp på natten og trodde jeg hadde tisset i buksa ;) hun var ute innen 4 timer senere
Med tredje gikk vannet på kvelden, var på sykehuset og ble ikke trodd (hun tvilte og det var pakket med fødende) endte med ambulanseutrykking og rakk så vidt på fødesenga før hun ble født.

Alle 3 var stjernekikkere
 
Vannet og slimproppen gikk samtidig, et par timer etter riene startet. Jeg var til undersøkelse pga kraftig økende rier og ble sendt hjem kl 01.30 på natta med beskjed om at det ikke kom til å skje noe de neste 24 timene i alle fall... Kl 04.15 gikk vannet.
 
Underveis i fødselen. Mellom 8-10 cm en plass. Ca 35 min før han var født ☺️
 
Det ble tatt eller gikk av seg selv rett før jeg begynte å presse med alle seks.
 
Nr 1 vannet ble tatt da pressriene startet
Nr 2 samme som med nr 1
Nr 3 vannet gikk av seg selv da pressriene startet
Nr 4 samme som nr 3
Nr 5 fødselen startet med at vannet gikk,riene 30 min senere.
 
Min fødsel starta med vannavgang, riene begynte et par timer etter det. Han var ute 28 timer etter vannavgang. Stjernekikker som gjorde at han satt fast ganske lenge og ikke ville ut ...
 
Vannet ble tatt rett før pressriene begge gangene.
 
Nr.1: vannet ble tatt etter rundt 10t med rier uten fremgang, baby kom 22t etter det igjen (><)
Nr.2: vannet gikk rett etter jeg kom på føden, baby født 2t etter det
Nr.3: vannet gikk da pressriene startet, baby ute et par press etter det (1t15min totalt i aktiv fødsel)
Nr.4: det lille vannet som var igjen på slutten lakk i noen dager før jeg ble satt igang med vannkateter.
Nr.5: termin om 3/4 uker- spent!
 
Første hoppet jeg ut av sengen om morningen og det sprutet ned på gulvet og så kom riene..
Andre begynte det å renne litt og litt ,så jeg ble innlagt på sykehuset om kvelden med fødsel dagen etterpå :)
Veldig spent på nr 3 :)
 
Husker ikke...jeg var så omtåket at jeg knapt registrerte det. Var i hvert fall mot slutten av fødselen en gang:p
 
Med nr 1 til de det på 3 cm åpning. Med nr 2 gikk vannet selv ved 3 cm åpning
 
Første gang rann det bare litt etter litt hele tiden til jenta kom.
Andre gang sa det mer som PANG å det var fostervann over alt inne på fødestua. 30 min etter på kom guttungen <3
 
Her startet fødselen med vannavgang :)
 
Back
Topp