Når i fødselen gjekk vatnet ditt?

Med de to første tok de vannet på 4 cm, med nr 3 gikk vannet da pressriene startet :)
 
Fødselen startet med vannavgang, delvis, resten gikk ikke så lenge før pressriene satte inn.
 
Med første tok de det på sykehuset etter 1,5 døgn med igangsetting, men da hadde det nok allerede gått noen timer før uten at jeg merket det for det var svært lite vann der.. (og jeg synes jeg tissa svært lenge på do noen timer tidligere:p)
Med andre tok hun det rett før hodet kom ut og vannet sto som en fontene i veggen på andre siden av rommet :woot: jordmora rakk bare såvidt å hoppe unna :p
 
Med første tok de det på sykehuset etter 1,5 døgn med igangsetting, men da hadde det nok allerede gått noen timer før uten at jeg merket det for det var svært lite vann der.. (og jeg synes jeg tissa svært lenge på do noen timer tidligere:p)
Med andre tok hun det rett før hodet kom ut og vannet sto som en fontene i veggen på andre siden av rommet :woot: jordmora rakk bare såvidt å hoppe unna :p

Traff nesten jm med oppkast eg :laughing005
 
Med de to første ble det tatt i prossessen med å sette igang fødsel.

Med nr 3 gikk det i det hodet kom ut og han hadde rester av fosterhinnen på hodet :)
 
Hadde det jeg trodde var rier på kvelden, så gikk vannet på natta og med det kom en riestorm. Et par timer etterpå var hele fødselen over.
 
De tok vannet på meg en eller to dager etter at fødselen ble satt i gang.
 
Etter noen timer med det jeg trodde var de vanlige maseriene gikk vannet rett etter vi hadde lagt oss på kvelden. Var vel først etter at vannet gikk at riene begynte å bli regelmessige.
 
Fødselen startet begge gangene med vannavgang og riene kom etterpå. Ble KS på begge da.
 
Vannet gikk en halvtimes tid etter at tredje modningspille var tatt. Da kom stormriene.
 
Back
Topp