Hvordan går det med deg?Tror ikke de kan gjøre så mye mer enn legen jeg var hos i dag. Så får bare vente å se til tirsdag, blir en lang helg.. friskt blod igjen nå, så ser ikke lovende ut dette.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan går det med deg?Tror ikke de kan gjøre så mye mer enn legen jeg var hos i dag. Så får bare vente å se til tirsdag, blir en lang helg.. friskt blod igjen nå, så ser ikke lovende ut dette.
Takk som spør Er nesten helt sikker på at det har gått galt, selv om det har vært minimalt med farge på papiret siden kl 2 i natt. Prøver å ta en dag om gangen frem til UL tirsdag. For første gang siden september føler jeg at kroppen fungerer og jeg har energi til husarbeid. Null graviditets symptomer. Var dessuten så dum at jeg sammenliknet blodprøveresultatene til duotesten med verdiene jeg hadde sist. Fant stor forskjell og begynte dessverre å google. Google kunne iallefall ikke berolige meg. Så selv om det mot formodning fortsatt skulle være liv, kan det se ut som det kan være dårlige odds for friskt barnHvordan går det med deg?
Huff, det Var ikke kjekt å lese lykke til på ul på tirsdag og ta godt vare på deg selvTakk som spør Er nesten helt sikker på at det har gått galt, selv om det har vært minimalt med farge på papiret siden kl 2 i natt. Prøver å ta en dag om gangen frem til UL tirsdag. For første gang siden september føler jeg at kroppen fungerer og jeg har energi til husarbeid. Null graviditets symptomer. Var dessuten så dum at jeg sammenliknet blodprøveresultatene til duotesten med verdiene jeg hadde sist. Fant stor forskjell og begynte dessverre å google. Google kunne iallefall ikke berolige meg. Så selv om det mot formodning fortsatt skulle være liv, kan det se ut som det kan være dårlige odds for friskt barn
Hvordan gikk det med deg?Takk som spør Er nesten helt sikker på at det har gått galt, selv om det har vært minimalt med farge på papiret siden kl 2 i natt. Prøver å ta en dag om gangen frem til UL tirsdag. For første gang siden september føler jeg at kroppen fungerer og jeg har energi til husarbeid. Null graviditets symptomer. Var dessuten så dum at jeg sammenliknet blodprøveresultatene til duotesten med verdiene jeg hadde sist. Fant stor forskjell og begynte dessverre å google. Google kunne iallefall ikke berolige meg. Så selv om det mot formodning fortsatt skulle være liv, kan det se ut som det kan være dårlige odds for friskt barn
Takk som spør. Det gikk ikke bra. Magefølelsen stemte. MA oppdaget i går 13+1, foster var 8+5. Kan derfor fjernes fra eventuell liste.Hvordan gikk det med deg?
Så trist å høre. Håper det går bra med deg (så bra som mulig) og at du har noen rundt deg som tar vare på deg. Ønsker deg lykke til og håper eventuelt at neste spire sitter raskt og hele veienTakk som spør. Det gikk ikke bra. Magefølelsen stemte. MA oppdaget i går 13+1, foster var 8+5. Kan derfor fjernes fra eventuell liste.
Tok ett par dager for megDere som har fått time til oul. Hvor lang tid tok de fra henvisning ble sendt til dere fikk time? Har snart gått to uker og har ikke fått time enda..
Helt ok detMin henvisning ble sendt for tre uker siden men jeg hadde fortsatt ikke fått time enda. Men var på kontroll hos jordmor i dag og fikk høre hjertelyd og hun satte meg opp på OUL 20. Desember Har fått litt forskjellige termindatoen å forholde meg til, både 1. Juni og 30 mai, men håper det er greit jeg henger her likevell
Ullevål har rotet bort henvisningen/søknaden min så må søke på nytt. Irriterende!
Blir rimelig pissed om det nå er fult. Er jo høysesong på føden i juni og juli