Samme her, 13+2. Men innbiller meg at det må jo være alt for tidlig enda?:Hm, trooor kanskje jeg jeg kjenner noe nå. Er ikke helt sikker, men det er sånn tidvis bobling nederst i magen liksom. Er 13+3 i dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her, 13+2. Men innbiller meg at det må jo være alt for tidlig enda?:Hm, trooor kanskje jeg jeg kjenner noe nå. Er ikke helt sikker, men det er sånn tidvis bobling nederst i magen liksom. Er 13+3 i dag.
Kan være kjente det på denne tiden sist, men denne gang har jeg ikke kjent noe som jeg er sikker på er baby ennå.Hm, trooor kanskje jeg jeg kjenner noe nå. Er ikke helt sikker, men det er sånn tidvis bobling nederst i magen liksom. Er 13+3 i dag.
Hehe ja, det er jo tidlig! Men jeg synes jeg kjenner noe nederst i magen, der livmoren ligger nå. Og der skal der ihvertfall ikke være noe annet som beveger seg.Samme her, 13+2. Men innbiller meg at det må jo være alt for tidlig enda?:
Jeg kjente noe i dag, er 13 uker! Jeg aner ikke om det virkelig VAR bevegelse da, men i alle fall så fikk jeg veldig flashbak til da jeg var gravid med storesøster, og i dag tenkte jeg "sånn var det det føltes, ja!" Bare at det var veldig svakt, da. Men samme følelse! Så jeg vet ikke. :b Jeg har jo veldig lite mage, bare en liten bump helt nederst, og har egentlig gått ned i vekt - og ikke opp. Men er jo ganske slank, og har ikke særlig mye magefett, så det er kanskje mulig å kjenne noe så tidlig? Jeg følte i alle fall ikke det var luft eller bæsj, lissom, hahah!Hm, trooor kanskje jeg jeg kjenner noe nå. Er ikke helt sikker, men det er sånn tidvis bobling nederst i magen liksom. Er 13+3 i dag.
Nei, det skal ikke ha noe å si for å kjenne bevegelser.Min morkake er på toppen (fundus heter det visstnok), har det noe å si for når man kjenner bevegelser? Syns jeg bare hører om morkaker på siden og inntil rygg osv... Er førstegangsfødende (sjokk ikke sant) så har null peiling på dette.