Samme her, 13+2. Men innbiller meg at det må jo være alt for tidlig enda?:Hm, trooor kanskje jeg jeg kjenner noe nå. Er ikke helt sikker, men det er sånn tidvis bobling nederst i magen liksom. Er 13+3 i dag.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her, 13+2. Men innbiller meg at det må jo være alt for tidlig enda?:Hm, trooor kanskje jeg jeg kjenner noe nå. Er ikke helt sikker, men det er sånn tidvis bobling nederst i magen liksom. Er 13+3 i dag.

Kan væreHm, trooor kanskje jeg jeg kjenner noe nå. Er ikke helt sikker, men det er sånn tidvis bobling nederst i magen liksom. Er 13+3 i dag.
Hehe ja, det er jo tidlig! Men jeg synes jeg kjenner noe nederst i magen, der livmoren ligger nå. Og der skal der ihvertfall ikke være noe annet som beveger seg.Samme her, 13+2. Men innbiller meg at det må jo være alt for tidlig enda?:![]()
men nå har jeg kommer ut av tellingen på hvor langt jeg er på vei
Jeg kjente noe i dag, er 13 uker! Jeg aner ikke om det virkelig VAR bevegelse da, men i alle fall så fikk jeg veldig flashbak til da jeg var gravid med storesøster, og i dag tenkte jeg "sånn var det det føltes, ja!" Bare at det var veldig svakt, da. Men samme følelse! Så jeg vet ikke. :b Jeg har jo veldig lite mage, bare en liten bump helt nederst, og har egentlig gått ned i vekt - og ikke opp. Men er jo ganske slank, og har ikke særlig mye magefett, så det er kanskje mulig å kjenne noe så tidlig?Hm, trooor kanskje jeg jeg kjenner noe nå. Er ikke helt sikker, men det er sånn tidvis bobling nederst i magen liksom. Er 13+3 i dag.
Nei, det skal ikke ha noe å si for å kjenne bevegelser.Min morkake er på toppen (fundus heter det visstnok), har det noe å si for når man kjenner bevegelser? Syns jeg bare hører om morkaker på siden og inntil rygg osv... Er førstegangsfødende (sjokk ikke sant) så har null peiling på dette.